شما اینجا هستید

سرخط خبرها » گازرسانی به ۲۳ روستای استان بوشهر/ تعداد روستاهای گازدار استان به ۱۶۰ مورد می‌رسد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرعامل شرکت گاز استان استان بوشهر گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۳ روستای استان بوشهر در دست انجام است.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، غلامعباس حسینی صبح شنبه در نشست بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر بخش عمده گاز کشور را تولید می‌کند و لازم است که مردم استان بوشهر به خوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: هر چند در گذشته تنها چند شهر استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بودند ولی در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان صورت گرفته است و طرح‌های بسیار مهمی را نیز در دست اجرا داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۳ روستای استان بوشهر در دست انجام است که نقش بسیار مهمی در گازرسانی به روستاهای استان خواهد داشت.

تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر به ۱۶۰ می‌رسد

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳۷ روستا در استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، تاکید کرد: با گازرسانی به این ۲۳ روستا، تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر به ۱۶۰ می‌رسد.

حسینی با اشاره به اینکه این روستاها در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دیر، عسلویه، کنگان و گناوه قرار دارند، اضافه کرد: با اجرای این طرح‌های گازرسانی، شش هزار و ۳۷۳ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر