شما اینجا هستید

ویژه » دیدار مسئولین کانون پرورش فکری گناوه با امام جمعه
گروه : ویژه

صدای بندر – امام جمعه گناوه گفت: دانش آموزان امانتی در دست مربیان ومعلمان هستند که باید برای شکوفایی استعدادهای آنان مجدانه تلاش کنند.

به گزارش صدای بندربه نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان افزود: آموزش های علمی و فرهنگی باید با زبان هنر و متناسب با مقطع سنی خود دانش آموزان ارایه شود.

وی گفت: پرورش و تربیت دانش آموزان دراین مقطع سنی درشکل گیری شخصیتی آنان و دربرابرهجمه های دشمن و ناهنجاری های جامعه تاثیر بسزایی دارد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گناوه گفت: در این مرکز دانش آموزان شش تا ۱۶ سال عضو و در زمینه های فرهنگی هنری و اسلامی فعالیت دارند.

فاطمه ارشادی افزود: محوریت اصلی فعالیت های این مرکز معطوف به کتاب بوده و از یک کتابخانه تخصصی با سیستم باز برخوردار است.

وی گفت: عمده آموزش ها درقالب قصه خوانی و نقاشی بوده و دو رشته روباتیک و شاهنامه خوانی نیز به رشته های کانون گناوه اضافه شده است.

دراین دیدار اعضای این کانون، به اجرای نقالی و شاهنامه خوانی پرداختند و امام جمعه نیز به رسم یادبود به این عزیزان هدایایی اهدا کرد.

  1. سینا

    خیلی خوب بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر