شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۹۰ پروژه آموزشی در استان بوشهر در دست اجرا است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۹۰ پروژه آموزشی در استان بوشهر در دست اجرا است.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، احمد مرادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه فضاهای آموزشی در استان بوشهر صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم فضا را برای سال تحصیلی جدید فراهم سازیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی به منظور بازسازی مدارس تخریبی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان بوشهر صورت گرفته است که تاکنون ۱۶۷کلاس درس بازسازی و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۰ طرح آموزشی در استان بوشهر در دست اجرا است، تاکید کرد: این طرح‌ها در قالب طرح‌های آموزشی و ورزشی در دست اجرا است که دارای ۶۰ درصد پیشرفت است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی نیازمند ۱۶۰ میلیارد ریال است

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد ریالی برای اجرای این طرح ها، خاطرنشان ساخت: این طرح‌ها در مساحت ۱۰ هکتار و در قالب ۴۷۰ کلاس درس در دست اجرا است.

مرادی با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در امر مدرسه سازی، ادامه داد: ۱۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در استان بوشهر نیاز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان داشت: ۵۰ پروژه مدرسه در قالب ۲۰۲ کلاس درس سال گذشته دردست ساخت بود که ۲۱ مدرسه با ۶۰ کلاس تحویل شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر