شما اینجا هستید

ادیان گردی » وقتی نماینده استان در لیگ یک فوتبال ساحلی دست به دامن طرفدارانش می شود

صدای بندر:سرمربی تیم فوتبال موج بندرگناوه گفت: تیم بزرگسالان و جوانان این باشگاه به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به دلیل مشکلات مالی و همیاری نکردن مسوولان دست خود را به سوی مردم و خیرین دراز می کند.

به گزارش صدای بندر ؛حیدر نیکونژاددر گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با وجود پیگیری و رایزنی های بعمل آمده و قول های داده شده ازسوی مسوولان، تاکنون حتی یک ریال به این تیم کمک نشده و بناچار باید از مردم کمک بخواهیم.

وی اضافه کرد: درحالی که رقبای این تیم از بهترین امکانات و حمایت های همه جانبه مسوولان برخوردارند اما این تیم جدا از قادرنبودن درپرداخت هزینه های ایاب وذهاب، خرید لباس و مطالبات سال گذشته، توانایی پرداخت ۳۰میلیون ریال ورودی وحق عضویت مسابقات را به فدراسیون ندارد.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی، این تیم درخواست میزبانی این مسابقات را داد که درصورت فراهم کردن امکانات لازم ، مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

سرمربی موج گناوه بیان کرد: نبود خوابگاه در شهرستان یکی دیگر از مشکلات نمایندگان درلیگ کشور است که در چندین میزبانی، از مهمانسراهای ادارات استفاده شده است.

وی از مسوولان ذی ربط در استان بوشهر و شهرستان گناوه خواست تا برای حل مشکلات موجود نمایندگان استان بوشهر در لیگ های کشور بکوشند تا دست به دامن مردم نشوند.

نیکونژاد ادامه داد: قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ۱۲ مرداد انجام و ۱۷ مرداد مسابقات آغاز می شود.

سرمربی موج گناوه از برخی مسوولانی که در دوره های قبل این تیم را در مسابقات لیگ کشور حمایت و پشتیبانی کردند، قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر