شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دستگیری ۱۰ سارق مسلح در درگیری مسلحانه دردشتی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: پس از ۳۰ساعت تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح در بخش شنبه وطسوج شهرستان دشتی این استان، ۱۰ نفر از راهزنان دستگیر شدند.

به گزارش صدای بندر سردار حیدر عباس زاده درگفت وگو با خبرنگاران افزود: فرد شرور و سارق مسلحی با تشکیل باندی حرفه ای اقدام به سرقت مسلحانه خودروهای عبوری درجاده های جنوب استان بوشهر می کرد که در آخرین اقدام مجرمانه خود پس از سرقت یک دستگاه خودرو پرادو از شهرستان فراشبند فارس و یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان دشتی در تورعملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از ۳۰ ساعت عملیات انتظامی و درگیری پلیس با سارقان مسلح در کوه های منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی ۱۰ نفر از سارقان دستگیر که دو نفر از آنان از ناحیه کتف و کمر زخمی شده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مهمات مربوط از سارقان کشف شد.

عباس زاده ادامه داد: سارقان دستگیر شده تاکنون به شش فقره سرقت مسلحانه در استان های بوشهر و فارس اعتراف و شش دستگاه خودرو سرقتی نیز از آنان کشف شده است.

وی با بیان این که تحقیقات از سارقان ادامه دارد گفت: سارقان بین ۲۳ تا ۲۵ سال سن دارند که ساکن استان های فارس و بوشهر هستند.

عباس زاده افزود: دراین عملیات پلیس موفق شد انبار و محل دپوی کالاهای سرقتی سارقان را در یکی از تلمبه خانه های کشاورزی منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی شناسایی و همه اموال آنها را کشف کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر