شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حضور هنرمندان استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: هنرمندان تئاتر استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به شکل مستقیم شرکت کنند.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، جهانشیر یاراحمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: از همه هنرمندان تئاتر استان دعوت به عمل می اید تا به شکل مستقیم در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کنند.

وی گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ۷ بخش برگزار می شود و از هنرمندان تئاتر استان می خواهم که در این جشنواره به صورت گسترده و فعال شرکت کنند. یاراحمدی با نام بردن از این بخش ها بیان داشت: بخش نخست این جشنواره، بخش نسل نو ( تجربه های تازه) ویژه زیر ۳۰ ساله ها و مهلت ارسال نمایشنامه تا ۱۹ شهریور است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر ادامه داد: بخش مرور، بخش دوم این جشنواره و ویژه نمایش هایی است که از دی ماه ۹۲ تا دی ماه ۹۳ اجرای عموم رفته اند.

یاراحمدی با اشاره به بخش تازه های تاتر ایران اضافه کرد: این بخش ویژه نمایش هایی است که اجرای عموم نداشته اند و در هیچ جشنواره ای شرکت نکرده اند و مهلت ارسال متون تا ۳۰ شهریور ماه برای شرکت در این بخش تعیین شدهاست که مهلت ارسال طرح و ایده هنرمندان تا ۱۲ مهرماه در این بخش است.

یاراحمدی با اشاره به بخش نمایشنامه نویسی با رویکرد بومی محلی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار هنرمندان این عرصه نیز تا ۵ آبان ماه است.

وی خاطر نشان ساخت: بخش عکس تئاتر ویژه عکس نمایش هایی است که از آذر ۹۲ تا آذر ۹۳ اجرا شده اند و تا۱۲ آذرماه مهلت ارسال آثار در این بخش تعیین شده است.

یاراحمدی تاکید کرد: بخش پایانی این جشنواره مربوط به بخش پوستر تئاتر است که تا دهم آذرماه ۹۳ هنرمندان مهلت دارند تا آثار خود را در این بخش به جشنواره ارسال کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در پایان گفت: امیدوارم که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شاهد حضور پرفروغ و درخشان هنرمندان تئاتر استان بوشهر باشیم.

وی با اشاره به چهارمین بخش این جشنواره افزود: بخش تئاتر خیابانی چهارمین بخش جشنواره بین المللی تئاتر فجر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر