شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پتروشیمی دشتستان و گناوه اجرایی می شود/ سرمایه‌گذار طرح مشخص شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی دشتستان و گناوه اجرایی می شود.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، عبدالکریم جمیری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهرا داشت: یکی از مهمترین مشکلات در استان بوشهر اشتغال جوانان است که تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی برای بهبود این وضعیت در استان صورت گرفته است و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای اشتغال است که باید با تلاش مسئولان شاهد بهبود وضعیت اشتغال در استان باشم و از این فرصت‌ها به صورت شایسته‌ای استفاده کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به راکد ماندن مصوبه پتروشیمی گناوه و دشتستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های بسیار زیادی را برای اجرای این این پتروشیمی‌ها داشته‌ایم و به نتایج خوبی نیز در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه زمین اجرای این پتروشیمی مشخص شده و موافقت لازم برای آن گرفته شده است، افزود: یکی از موضوعات اساسی در مورد این پتروشیمی خوراک آن است که مکاتباتی با وزیر نفت داشته‌ایم و تضمین لازم برای تامین خوراک آن داده شده است.

جمیری از مشخص‌شدن سرمایه‌گذار این طرح خبر داد و بیان داشت: از همه توان و ظرفیت برای توسعه این دو طرح بسیار مهم در استان بوشهر استفاده خواهیم کرد تا شاهد توسعه هر چه بیشتر استان و کاهش مشکلات اشتغال باشیم.
مشکلات فاضلاب شهرهای چغادک و عالی‌شهر حل شود

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همراهی بین همه مسئولان، تاکید کرد: در استان بوشهر نیز شاهد تعامل بسیار خوبی بین مسئولان و نمایندگان مجلس هستیم که این موضوع باعث کاهش مشکلات مردم و رسیدگی بیشتر به خواسته‌های مردم می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فاضلاب شهر چغادک اشاره کرد و افزود: فاضلاب این شهر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و لازم است که راه حل مناسبی برای دفع فاضلاب این شهر اتخاذ شود.

جمیری با اشاره به دعدوت از معاون آبفای وزیر نیرو برای بازدید و بررسی وضعیت فاضلاب چغادک، تصریح کرد: در نقاط مختلف استان شاهد مشکلاتی در زمینه فاضلاب هستیم که باید اعتبارات مناسبی برای این منظور اختصاص یابد.

وی با اشاره به پیگیری موضوع فاضلاب استان در نشست با رئیس جمهور و معاون اول و وزرای سابق و حال نیرو، اضافه کرد: فاضلاب گناوه نیز از پروژه‌هایی بود که با مشکلات اعتبارات روبرو بود و امکان تزریق بودجه فراهم شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات فاضلاب شهر چغادک اشاره کرد و ادامه داد: همه مدیران باید برای رفع مشکلات شهرها و شهرستان‌های مختلف وارد عمل شوند تا شاهد اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات مردم باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر