شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مشکل تردد مردم جریره خارگ بوشهر برطرف شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرماندار بوشهر گفت: یک فروند شناور جدید برای تردد مسافران جزیره خارگ – بوشهر و بالعکس توسط بخش خصوصی خریداری شده که در هفته دولت امسال در این مسیر راه اندازی می شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حسن ابراهیمی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: چنین شناوری با این کیفیت بالا در مجموعه بنادر ساحلی استان بوشهر وجود ندارد.

ی اظهار کرد: برای خرید این شناور بخش خصوصی ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

فرماندار بوشهر گفت: ظرفیت جا به جایی این شناور که در مسیر بوشهر- خارگ و بالعکس تردد خواهد کرد ۳۵۰ نفر است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ این شناور برای رفاه حال مردم و کاهش مشکلات آنان به خصوص در شرایط توفانی بودن دریا در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین در مسیر خارگ به گناوه نیز اقداماتی انجام شده است که در صورت بروز مشکل واز کار افتادن شناورموجود مردم نگران رفت و آمدشان نباشد.

ابراهیمی درباره مشکلات برخی نشریه ها و چاب آگهی ها گفت: برای حل مشکلات نشریه ها به تشکیل انجمن صنفی مطبوعات در شهرستان نیاز است.
وی اظهارکرد: پیگیری مطالبات خبرنگاران و مطبوعات از طریق داشتن انجمن صنفی قوی امکان پذیر تر است که امیدواریم این انجمن در شهرستان بوشهر راه اندازی شود.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادراتی نفت کشور است که بیش از ۹۵ درصد صادرات نفت کشور از این جزیره انجام می شود.

خارگ در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است و یکی از مشکلات ساکنان این جریره بویژه بومیان از دیر باز تاکنون تردد به دیگر نقاط کشور بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر