شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ پروژه عمرانی شهرستان دشتی در هفته دولت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت ۶۰ پروژه عمرانی با قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، حمید بردستانی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت خبرنگار با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران برای انجام رسالت خود تا پای جان پیش می‌روند و سعی می‌کنند حتی اگر ضرورت داشته باشد جان خودشان را از دست می‌دهند تا حقایق را به آیندگان منتقل کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت تعداد ۶۰ پروژه عمرانی با قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از دستگاه‌هایی که پروژه‌های عمرانی را برای افتتاح در هفته دولت با توجه به عدم تخصیص اعتبارات دو سال گذشته آماده بهره‌برداری کرده‌اند به طور ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بردستانی خاطرنشان کرد: هفت پروژه شامل افتتاح طرح هادی در شهر شنبه، امام آباد، چاهگاه، باغان، سنا، کردلان و روستای درویشی توسط بنیاد مسکن اجرا شده است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های بهداشت و درمان شامل اتمام ساختمان شبکه بهداشت، ساختمان پایگاه بهداشتی بادوله، خانه بهداشت حسین زائری، خانه بهداشت دهوک، دو پانسیون در شهر شنبه، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شنبه، دیوارکشی مرکز شنبه، خانه بهداشت باغان و خانه بهداشت چاوشی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

بردستانی با اشاره با پروژه‌های شهری در شهر کاکی افزود: زیرسازی کوچه و معابر خیابان کارگر و مهر محله ریگدان، خیابان ۱۶ متری شهرک آسایش و تکمیل بلوار امام حسین آماده افتتاح در هفته دولت است.

وی یادآور شد: ۲۳ پروژه برق‌رسانی در شهرستان دشتی شامل تعداد زیادی نصب ترانس، برق‌رسانی به متقاضیان روستایی و شهری و روشنایی معابر افتتاح خواهد شد.

بردستانی از افتتاح ۱۲ واحد مسکن مشارکتی برای معلولان و افراد تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان دشتی خبر داد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتی از افتتاح چهار واحد مرغداری در دشتی خبر داد و افزود: مرغداری کاکی، منقل، لاور شرقی و یک واحد مرغداری در همین روستا به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: سه گلزار شهدا در هفته دولت در شهر شنبه، کردوان سفلی و چارک افتتاح می‌شوند.

این مسئول متذکر شد: عملیات اجرایی دو پروژه گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی در شهر خورموج که شامل گازرسانی به کارخانه گچ جزیره و ناحیه صنعتی دشتی است در هفته دولت آغاز می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر