شما اینجا هستید

هفته نامه صدای بندر » ۲۰۰ تیم پزشکی به نقاط محروم بوشهر اعزام می‌شوند/ اعزام ۴۵ گروه جهادی دانشجویی

صدای بندر: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ تیم پزشکی به نقاط محروم استان بوشهر اعزام می‌شوند.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، ذوالفقار عباسی‌فر عصر شنبه در نشست اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ بوشهر اظهار داشت: امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است که ما نیز در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی برنامه‌های بسیار خوبی داریم.

وی اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی را به عنوان برنامه‌های بسیار مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و علمی اقشار مختلف بسیج در این مسیر گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، تصریح کرد: دشمنان تهاجمات فرهنگی بسیار زیادی را علیه نظام و ما و انقلاب ما راه‌اندازی می‌کنند که ما نیز باید برای مقابله با آن، برنامه‌های مناسبی را اجرا کنیم.

اعزام ۴۵ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم

وی به خطرات ماهواره اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های ماهواره‌ای با فرهنگ دینی و ارزشی جامعه ما سازگاری ندارد و تاثیرات منفی بسیار زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند که باید فرهنگ‌سازی مناسبی در زمینه ماهواره صورت بگیرد.

عباسی‌فر از برنامه ریزی اعزام بیش از ۲۰۰ تیم پزشکی به نقاط مختلف استان بوشهر برای ارائه خدمات پزشکی خبر داد و بیان داشت: ۴۵ گروه جهادی دانشجویی استان بوشهر برای اعزام به مناطق محروم آماده هستند.

وی تاکید کرد: امسال در طرح هجرت ۳ استان بوشهر بیش از سه هزار دانش‌آموز حضور خواهند یافت که خدمات مناسبی را در بخش‌های مختلفی ارائه می دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر