شما اینجا هستید

اخبار » لشـکـــر بهنــام مغلــــوب قلعــه نــادر
گروه : اخبار

صدای بندر – اسماعیــل کشتکــار: 

از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور و از هفته دوازدهم این رقابت ها پرسپولیس گناوه میزبان سایپا مهر کرج بود. این دیدار در یک هوای نیمه ابری و خوب انجام پذیرفت. قضاوت این دیدار را داوران خوزستانی بر عهده داشتند. نادر جعفری تیم خود را با ترکیب ایوب جلالی، مجتبی لیراوی، کامران موسی زاده، شجاع عزتی، رضا خدری، فرشید خضری، سید یامین موسوی، علی اصغر توکلی نژاد، حسن سالمی، محمدرضا بهروزی و اصغر زارع به زمین فرستاد، اما در مقابل بهنام طاهرزاده جوان که سابقه بازی کردن در پرسپولیس تهران را هم داشت چیدمان تیم خود را با علی پیری، سعید اسماعیلی، محمد قارلقی، محمد جهان قوامی، حامد محمدی، محمدرضا رجبعلی نیا، رسول ناصربخت، مهرزاد حقیقی، اکبر یوسفی، محمد عبادی و سعید اسدزاده بست.

با آغاز نیمه اول مشخص شد که شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه خواهیم بود و تا پایان نود دقیقه نیز اینچنین پیش رفت. خستگی در ساق های بازیکنان هر دو تیم به وضوح دیده می شد و به همین دلیل موقعیت های گلزنی و زیبای زیادی در نیمه ی اول این دیدار خلق نشد. ولی در دقیقه سی این دیدار یک ضربه کاشته از فاصله حدود ۲۰ متری نصیب قرمزپوشان شد که این ضربه ی رضا خدری به تیر عمودی دروازه نشست و در ریباند محمد رضا بهروزی بود که با یک بغل پای مطمئن اولین و آخرین گل این دیدار را به ثمر رسانید و شادی را به هواداران مشتاق پرسپولیس هدیه داد. بعد از این گل بطور طبیعی پرسپولیس عقب نشست ولی تیم کرجی هیچ وقت قدرت گذر از مدافعان پرسپولیس را نداشت تا نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم همان روند نیمه اول دنبال شد ولی یک خبر خوش به تماشاگران پرسپولیس رسید و آن هم تعویض و به بازی آمدن رضا نظرزاده هافبک با اخلاق آنها بود که پس از شش هفته دوری از میادین به دلیل شکستگی کتف در ۱۵ دقیقه پایانی توسط نادر جعفری به زمین فرستاده شد.

در اواخر نیمه دوم پرسپولیسی ها می توانستند تعداد گلهای خود را افزایش دهند ولی به دلیل بی دقتی مهاجمان این تیم به همان تک گل قناعت کردند.

در پایان مربیان دو تیم اینگونه نظرات خود را در مورد بازی ابراز داشتند:

بهنام طاهرزاده: ما در یک شرایط سخت به گناوه آمدیم و ساعت ۸ به اینجا رسیدیم و بعد از ۲۳ ساعت که در اتوبوس بودیم بچه ها فقط ۳ ساعت استراحت کردند و بعد جهت انجام بازی به ورزشگاه آمدند و بعد از بازی بچه ها توان بلند شدن از جای خود را نداشتند، من به بچه ها تبریک می گویم و این نتیجه برای من یک پیروزی بود و بازی هم درگیرانه و فیزیکی بود و تیم پرسپولیس از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار داشت ولی بازیکنان ما خسته بودند و با این وجود بابت این سه امتیاز به پرسپولیس تبریک می گویم. این تماشاگران برای پرسپولیس یک نعمت بزرگ هستند چونکه ما چنین هوادارانی نداریم و اگر یک ذره از این تیم حمایت شود این تیم جایگاه بهتری خواهد داشت. داوری در همه ی ایران حتی لیگ برتر مشکل دارد و من هیچ توقعی از داوری ندارم. اگر تیم ما یک روز جلوتر به گناوه می رسید نتیجه ی بازی چیز دیگری بود. بچه های من از اول فصل تا حالا حتی یک ریال هم دریافت نکردند و حتی بازی با کازرون هم ما بخاطر بی پولی نتوانستیم حاضر شویم و سه امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

نادر جعفری: بازی فیزیکی و سختی بود و بعد از چند باخت بد که آوردیم شرایط تیم تا حدودی سخت شده بود ولی سعی کردیم و بچه ها تلاش کردند و شرایط بهتر شد و خدا را شکر این دیدار را هم با برد پشت سر گذاشتیم. درست است که یک بر صفر بردیم ولی یک بازی شش امتیازی را بردیم چونکه مهر کرج ۱۷ امتیازی بود و ما ۱۵ امتیازی بودیم و با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدیم و به رتبه پنجم صعود کردیم ولی فصل خیلی طولانی و سختی بود دوازده بازی در یک نیم فصل با ۱۸ بازیکن و آن هم با مصدومیت های پیاپی بازیکنان کلیدی تیم تا حدودی شرایط را برای ما سخت کرد ولی انشاءاله که در نیم فصل سه بازیکن، دو تا در پست دفاع و یکی در در خط حمله به تیم اضافه خواهیم کرد تا شرایط تیم برای نیم فصل دوم بهتر شود. تیم مهر کرج تا حدودی خسته بود هرچند که خستگی در ساق پای بازیکنان ما هم بخاطر یک نیم فصل فرسایشی، دیده می شد ولی یک تیم فوتبال دیده و قوی بودند؛ اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم با اختلاف بیشتری آنها را می بردیم و داوری این دیدار هم مشکل خاصی نداشت.

دیگر نتایج این گروه نیز به شرح زیر می باشد:

استیل آذین تهران ۱ – – ۲ مس سونگون تبریز

سپیدرود رشت ۱- – ۰ نفت نوین آبادان

داتیس لرستان ۰ – – ۳ شموشک نوشهر

دزفول ۳ – – ۰ پرسپولیس ورامین

 استقلال ساری ۱ – – ۰ البدر بندر کنگ

سیاه جامگان مشهد ۰ – – ۰ سیف آباد کازرون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر