شما اینجا هستید

سرخط خبرها » گمرک دیلم به اداره کل ارتقاء می یابد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار دیلم گفت: گمرک دیلم در آینده نزدیک به اداره کل ارتقاء می یابد.

به گزارش صدای بندر قاسم قائدی پیش از در جمع مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یاددآور هشت سال دفاع جانانه و مشروع شهدا،رزمندگان و ایثارگران از وجب به وجب خاک ایران اسلامی است.

قاسم قائدی بیان داشت :شور ونشاط دوران دفاع مقدس بعد سالها درشهریور ماه دوباره زنده می شود وهفته دفاع مقدس با خون شهیدان و جوانان این مرز وبوم عجین شده و یادشان برای همیشه در اذهان ما ماندگار بوده ،هست وخواهد بود.

وی یادآورشد: تکلیف برما دوچندان شده و برهمه ما لازم است که به خانواده شهدا احترام بگذاریم ویاد وخاطره شهدا که بنیه و بنیانگذار بودند،مخصوصاً شهدای دانش آموزکه با عشق به وطن در سن کم درس و مشق را رها کردند و برای دفاع از وطن به جبهه ها رفتند و جانانه جنگیدند و پرواز کردند را گرامی بداریم.

رییس شورای اداری شهرستان دیلم تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب برحفظ ارزشهای دفاع مقدس تاکید خاصی دارند و یکی ازاین مقوله ها که در سطح ملی درحال فعالیت است دفاع جانانه سفیران ایران اسلامی ازمواضع هسته ای کشور است.

وی افزود: این موضوع مهم با منطق،گفتگو و تدبیر و با حمایت رهبری و درایت رییس جمهور دکتر حسن روحانی و تیم قوی مذاکره کننده با شفاف سازی وگفتمان منطقی برگرفته از ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس برای سرافرازی جمهوری اسلامی به سر منزل مقصود و نتیجه مطلوب خواهد رسید.

قائدی خاطر نشان کرد: آرامش،امنیت،استقلال،پایداری،مقاومت،شهادت اینها همه ارزشهایی است که از دروان دفاع مقدس به یادگار مانده و امروز هم در میدان های مختلف سیاسی،اقتصادی و فرهنگی آنها را حفظ می کنیم و خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید درشهرستان اظهار داشت: انشالله با هماهنگی های به عمل آمده و با رویکرد جدید در فصل مهر و بازگشت خاطراتت شیرین مدارس،شاهد سال تحصیلی توام با تدبیر و روند رشد آموزشی بهتر ازقبل باشیم.

وی بیان داشت: امید به آینده ی درخشان برای فرزندان این مرزو بوم را از همه دست اندرکاران آموزشی شهرستان خواستاریم .

قائدی ابراز داشت: در روز بازگشایی مدارس حضور نخبگان علمی وبازنشستگان و پیشکسوتان آموزش وپرورش مایه دلگرمی وقوت قلب دانش آموزان کلاس اولی خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید با رفتار خودمان،مبحث آموزش و پرورش که دردین ما دارای جایگاه مهم و ویژه ای است را به خوبی برای دانش آموزان تبیین و معرفی کنیم .

وی از همه دستگاههای اداری ونهاد های مردمی که برنامه های بزرگداشت هفته دولت ودهه کرامت را با کیفت در شأن شهرستان برگزار کردند تقدیر وتشکر ویژه کرد.

فرماندار دیلم افزود: بازخورد خوب اجرای این برنامه ها درسطح استان ودر جمع مردم ازطریق فضای مجازی ودر محافل مایه دلگرمی برای ادامه راه ما خواهد بود.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روند رو به رشد درشهرستان دیلم قابل قبول است و آرامشی که درجامعه حاکم است باعث رونق هر چه بهتر تجارت و گمرک شود.

وی گفت: انشالله با عنایت ویژه مسئولان استان و همکاری خوب تجار دیلمی، درآینده نزدیک گمرک دیلم به اداره کل ارتقاء می یابد و تجارت و بازرگانی در این بندر رونق بیشتری خواهد یافت .

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم با اشاره به تاکید ریاست جمهور بر اجرای دقیق سرشماری کشاروزی خاطرنشان کرد: آمار سرشماری عمومی کشاورزی برای توسعه شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود و از همه دستگاهای اجرایی شهرستان تقاضا دارم نهایت همکاری را با متولیان این برنامه داشته باشند .

قاسم قائدی فرماندار شهرستان دیلم عنوان کرد:۸۰ درصد درصد اعتبارات ملی درسطح استانها و با پیگیری ها و تعاملات قوی دستگاها با اداره کل ها جذب می شود و ۲۰ درصد اعتبارات از بخش اعتبارات استانی است.

وی گفت: پیگیری و جذب اعتبارات ملی،داشتن مبادله موافقت نامه پروژه ها و پیگیری روند پیشرفت پروژه ها در شهرستان جزو شاخص های ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی خواهد بود.

وی گفت: ۱۵ درصد تخصیص اعتبارات امسال در شهرستان پرداخت شده و۴۴ درصد اعتبارات هم آماده تخصیص است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر