شما اینجا هستید

اخبار » سجاد نیک پرست: باوجود آسیب دیدگی که داشتم تمام تلاشم را برای کسب مدال کردم/ مدال طلا حق سید عرفان بود
گروه : اخبار , گفتگو

سجاد نیک پرست نفر دوم المپیک لندن و نفر سوم بازی های پاراسیایی و دارنده چند مدال جهانی دیگر در پرتاب نیزه کم بینایان امروز صبح ۲۷ مهرماه در جریان بازی های پاراسیایی اینچئون توانست بعد از رفیق و رقیبش سید عرفان حسینی مدال نقره بازی های پاراآسیایی را دست آورد. صدای بندر ساعتی پس از کسب مقام دوم بازی ها گفتگوی اختصاصی با نیک پرست انجام داد که در پی می آید.
از حس وحالت بگو پس از کسب مقام دوم بازی ها؟
خیلی خوشحالم که در کنار سید عرفان حسینی عزیز تونستیم برای مملکتمون افتخار آفرین بشیم و پرچم ایران را در بازی های روز اول بالا ببریم و این مدال را تقدیم می کنم به همه مردم ایران و مردم استان بوشهر و همشهری ها خوبم در کل شهرستان گناوه
همه انتظار داشتند که بعد از نقره المپیک اینجا طلایی بشی چطور این اتفاق نیفتاد؟
خوب یک ورزشکار همیشه نمیتونه در اوج آمادگی باشه . من چند ماه پیش از بازی ها مصدوم شدم و با وجود مصدومیت و کمردرد شدید در مسابقات حضور پیدا کردم .
پس با وجود این مصدومیت از عملکرد خودت راضی هستی؟
بله چون خیلی تلاش کردم و به خودم فشار مضاعف آوردم تا روی سکو باشم. والبته خوشحالی مضاعفم از اینه کسی که روی سکوی اول ایستاده دوست و رفیق دیرینه و همشهریم سید عرفانی حسینی است.
اط کسب طلای سید عرفان چه حسی داری؟
انگار خودم روی سکوی اول هستم . سید عرفان برای بدست آوردن این مدال زیاد زحمت کشید و طی دو سال گذشته خیلی تمرین کرد و مقام اولی حقش بود
انشالله کی به ایران بر می گردید؟
به امید خدا سوم آبان به ایران بر می گردیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر