شما اینجا هستید

ادیان گردی » ایران جوان و نساجی مازندران به تساوی رضایت دادند
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، ایران جوان و نساجی مازندران به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، امروز در هفته چهارم فوتبال دسته یک کشور لیگ آزادگان دو تیم ایران جوان بوشهر و نساجی مازندران در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و در چند صحنه توانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند، دقیقه ۳۰ نیمه اول امین مشایخ بازیکن تکنیکی ایران جوان توانست با یک حرکت انفرادی توپ را دور از دستان دروازه‌بان نساجی وارد دروازه حریف کند.

در دقایق آغازین نیمه دوم حسین پورامینی می‌توانست ایران جوان را به گل دوم برساند که توپ او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، در یکی از صحنه‌های جالب این دیدار حمیدرضا سلیمانی بازیکن ایران جوان در مقابل دروازه توپ را روانه دروازه نساجی کرد و توپ پس از برخورد به دو تیرک افقی توسط دروازه‌بان مهار شد.

سید صابر میرقربانی بازیکن تبریزی نساجی در دقیقه ۸۱ توانست از غفلت بازیکنان ایران جوان استفاده کند و گل تساوی را برای نساجی به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۴ محمد قاسمی‌نژاد از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه ایران جوان کرد تا بازی ۲ بر یک به سود نساجی شود اما این پایان کار نبود و حمیدرضا سلیمانی در دقیقه ۹۰ موفق شد با یک شوت سرکش گل تساوی ایران جوان را به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.

سیدصابر میرقربانی و حسین امامیان برای نساجی و علی غلامرضاپور برای ایران جوان به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم این دیدار به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده بابک وسیله‌بر با کمک‌های سجاد ساتوری، رضا قیم و هادی سلیمی بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر