شما اینجا هستید

اخبار » چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود در گناوه برگزار می شود
گروه : اخبار

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهرگفت: چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود در شهرستان گناوه خبر داد.

محمد مظفری اظهار داشت: چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی واتود به میزبانی شهرستان گناوه ویژه هنرجویان جوان تئاتربرگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه هنرجویان جوان تئاتر  است، افزود: این هنرجویان دوره های آموزشی خود را در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا به مدت ۳ ماه پشت سر گذاشته اند و حالا قرار است آثار نمایشی خود را که در حقیقت کار عملی پایان دوره آنهاست، در قالب جشنواره ای کار گاهی به اجرا بگذارند.

وی گفت: آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا فعالترین و شاید تنهاترین آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی در استان بوشهر است و نزدیک به سه سال است که در حوزه آموزش هنرجویان تئاتر در استان فعالیت می کند.

این هنرمند اضافه کرد: در چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی  گناوه که روز جمعه ۲۴ آذر ماه در سالن پلاتو ارشاد برگزار می شود چهار نمایش کار گاهی به روی صحنه خواهند رفت.

وی همچنین از برگزاری بخش اتود جشنواره به صورت آزاد خبر داد و بیان داشت: در بخش اتود همه هنرمندان و علاقمندان تئاتری که در سالن برگزاری جشنواره حضور دارند می توانند با ثبت نام در بخش اتود حضور داشته باشند.

مظفری در پایان با اشاره به ضرورت آموزش در توسعه تئاتر گفت: در راه توسعه تئاتر باید آموزش مورد توجه خاص قرار گیرد خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولین هنری استان به هنر تئاتر و بویژه آموزش علاقمندان و هنرجویان این رشته هنری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر