شما اینجا هستید

سرخط خبرها » لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای مدیریت بحران کم‌‌آبی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب گفت: باید از ظرفیت دانش‌آموزان استان بوشهر برای مدیریت بحران کم‌آبی در این استان استفاده کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن هفته پژوهش نیاز است برنامه‌های متنوعی از جمله نواختن زنگ پژوهش در مدارس در دستور کار قرار بگیرد تا دانش‌آموزان با اهمیت پژوهش و تحقیق آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مدرسه شبانه‌روزی با ظرفیت ۴۰۰ دانش‌آموز در حال ساخت است ولی باید تعداد این مراکز در استان بوشهر افزایش یابد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: شهرداران و دهیاران باید در پرداخت عوارضی که مختص به آموزش و پرورش است اهتمام لازم را داشته باشند تا اعتبارات مورد نظر آموزش و پرورش محقق شود و زمینه حل مشکلات آنها فراهم شود.

سالاری عنوان کرد: تا به امروز ۲۸ دانش‌آموز استان بوشهر ترک تحصیل کرده‌اند که با شناسایی این تعداد دانش‌آموز به زودی زمینه بازگرداندن آنها به مدارس فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر ابراز داشت:‌ مشارکت دانش‌آموزان در مدیریت بحران کم‌آبی سبب فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب می‌شود و باید از این ظرفیت برای کاهش مصرف آب استفاده شود.

سالاری خاطرنشان کرد: به دلیل مهم بودن آب مصرفی کشاورزی و شرب در سطح کشور، رئیس جمهور این موضوع مهم را در میان دانش‌آموزان مطرح کرده و انتظار می‌رود این دغدغه ملی با مشارکت دانش‌آموزان برطرف شود و شاهد مصرف صحیح مصرف آب باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر