شما اینجا هستید

ادیان گردی » کارون خوزستان با ۲ گل پرسپولیس گناوه را بدرقه کرد
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: تیم فوتبال کارون خوزستان در هفته نهم از سری رقابت‌های لیگ دسته دو، میهمان خود پرسپولیس گناوه را با شکست راهی خانه کرد.

به گزارش صدای بندر، در استادیوم تختی اهواز دو تیم کارون خوزستان و پرسپولیس گناوه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم کارون خوزستان توانست در یک بازی خشن و پربرخورد حریف خود را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد.

تیم فوتبال کارون خوزستان در دقیقه سه بازی توسط سید جمال موسوی توانست نخستین گل این دیدار را وارد دروازه تیم پرسپولیس گناوه کند و در دقیقه ۳۵ بازی نیز گل برتری از سوی منصور غریبی وارد دروازه تیم میهمان شد.

به‌دنبال این دو گل، بازی بسیار پربرخورد و خشن دنبال شد و داور مسابقه را مجبور کرد که چندین‌بار از کارت زرد و قرمز خود استفاده کند که دو بازیکن قرمزپوشان گناوه‌ای به‌علت خشونت بیش از حد از زمین مسابقه اخراج شدند، همینطور صادق طیبی بازیکن تیم کارون خوزستان با دریافت دو کارت زرد متوالی در دقیقه ۴۰ بازی اخراج شد.

در نیمه دوم پرسپولیس گناوه کاملا در لاک دفاعی فرو رفت و با وجود به‌دست آوردن کرنرهای متوالی و ضربات ایستگاهی تیم کارون گلی به ثمر نرسید تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود نارنجی‌پوشان اهوازی پایان بپذیرد.

در این دیدار تیم کارون از سه بازیکن جوانان و امید خود سود جست، ضمن اینکه دو بازیکن جدید و با تجربه این تیم به نام‌های مهرزاد رضایی و احمد آسمانی بازیکنان سابق استقلال و فولاد دقایقی برای این تیم به میدان رفتند.

بازیکنان تیم فوتبال کارون خوزستان در دیدار برابر پرسپولیس گناوه یحیی سلحشور، منصورغریبی، جلیل ذبیح، محمدرضا بابادی، امیر سواری، فواد عبیات، مجتبی حق‌دوست، دانیال بابادی‌زاده(کاپیتان)، صادق طیبی، سید جمال موسوی و رضا شباسی به سرمربیگری افشین رباطیان تشکیل دادند.

تیم کارون خوزستان هفته آینده در دیداری سخت میزبان صدرنشین گروه الف آلومینیوم‌سازی اراک است، تیم آلومینیوم تاکنون بدون باخت و کسب ۱۸ امتیاز صدرنشین است و کارون با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر