شما اینجا هستید

ادیان گردی » مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود
گروه : ادیان گردی

بوشهر – نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.
زهره خلیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان را در بخش‌ها و رده های مختلف در دست اجرا داریم و به همین منظور برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای توسعه این رشته ورزشی در استان بوشهر انجام شده است.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات از امروز آغاز خواهد شد و تیم‌های شرکت‌کننده با قدرت بالایی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

صدای بندر: نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از برگزاری این مسابقات به مدت سه روز در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و اذعان داشت: تیم قهرمان این دوره به مسابقات فوتسال منطقه‌ای دانشگاه آزاد راه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور شش تیم برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم‌های دانشگاه آزاد بوشهر، دانشگاه آزاد گناوه، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مسابقات حضور دارند.

خلیفه به دیگر برنامه‌های هیئت فوتبال استان بوشهر برای بانوان اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی و مسابقات ویژه بانوان را در تقویم سالانه هیئت فوتبال برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: دوره‌های آموزشی داوری و مربی‌گری ویژه فوتبال و فوتسال بانوان در استان بوشهر برگزار خواهیم کرد و چند دوره نیز در ماه‌های اخیر برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر