شما اینجا هستید

ادیان گردی » نبی‌پور: می‌خواهیم روزهای باشکوه شاهین را زنده کنیم
گروه : ادیان گردی

صدای بندر :کاپیتان تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: به آینده امیدوارم، بدون دریافت ریالی به شاهین آمده‌ایم تا باز هم به اتفاق هواداران روزهای باشکوهی را برای بوشهر رقم بزنیم.

عماد نبی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر پیروزی روز گذشته شاهین مقابل حریف رامهرمزی در لیگ دسته سه فوتبال کشور را به هواداران این تیم تقدیم کرد و افزود: در پوست خود نمی‌گنجم که باز هم لباس شاهین را پوشیده‌ام، بهترین روزهای زندگی خود را با این پیراهن سپری کرده‌ام و خوشحالم جشن نخستین پیروزی را با حضور انبوه هواداران گرفتیم.

وی ادامه داد: وارد زمین که شدم و تماشاگران را دیدم، یاد سال صعود شاهین به لیگ برتر افتادم روزهایی که با تمام وجود و به عشق شهر و مردم با لباس شاهین به میدان می‌رفتیم، خدا را شاکرم که بازی را بردیم، در کمترین زمان ممکن که شاید در دنیا بی‌سابقه باشد تیم بسته شد و هنوز وقت لازم داریم تا به هماهنگی برسیم.

کاپیتان شاهین گفت: گمنام‌ترین بازیکنان و با انگیزه‌ترین بازیکنان در شاهین توپ می‌زنند، خیلی‌ها اسم بازیکنان را از من می‌پرسند، اما با انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم به آینده امیدوارم.

نبی‌پور افزود: بدون دریافت ریالی به شاهین آمده‌ایم تا باز هم به اتفاق هواداران روزهای باشکوهی را برای بوشهر رقم بزنیم.

وی درباره پیروزی ۲ بر یک مقابل شهرداری رامهرمز و ضربه پنالتی که به گل تبدیل کرد گفت: آن‌ها از لحاظ بدنی شرایط بهتری را داشتند اما دوندگی بی امان بچه‌ها و توصیه‌های فنی آقا رضا(سرمربی شاهین بوشهر) باعث شد تا یک ۳ امتیاز شیرین را کسب کنیم، شکر خدا پنالتی‌های حساس‌تر از این هم به گل تبدیل کرده‌ام، استرس نداشتم، وقتی به گل تبدیل شد و سکوها را دیدم از خدا خواستم تا این حد مردم را باز هم شاد کنم چرا که شادی آن‌ها را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

نبی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم جوان و بی تجربه‌ای داریم، رضا بازیاری(سرمربی تیم) در زمان بازیگری از باهوش‌ترین بازیکنان فوتبال ما بوده، شک ندارم با درایت او می‌توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم، این روزها هواداران هرجور که می‌توانند به تیم کمک کنند تا شاهین به پرواز درآید، کافی است مسئولان استان اندکی به این جوانان توجه کنند و مطمئن باشند که ضرر نمی‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر