شما اینجا هستید

ادیان گردی » مسابقات بانوان سبک پنجه ببر قهرمانی استان بوشهر برگزار می‌شود
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- مسئول بانوان سبک پنجه ببر جنوب کشور گفت: مسابقات بانوان سبک پنجه ببر قهرمانی استان بوشهر در بوشهر برگزار می شود.
نرجس عباسپور با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سبک شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) در نظر دارد تا دومین دوره مسابقات قهرمانی استان خود در بخش بانوان را به مناسبت دهه فجر در ۱۷ بهمن‌ماه برگزار کند.

مسوول بانوان سبک پنجه ببر جنوب کشور گفت: مسابقات در دو استایل مبارزه، ساندا و هنرهای فردی در شهرستان بوشهر با مسیولیت انجمن ووشو استان بوشهر در باشگاه فرهنگی ورزشی شهید نادری بوشهر برگزار خواهد شد.

عباسپور با اشاره به رده های سنی، اوزان و استایل های این دوره از مسابقات و ضمن تقدیر فراوان از مدیرکل و معاون فرهنگی ورزشی ورزش و جوانان استان بوشهر و فرماندار شهرستان بوشهر بیان داشت: در رده سنی نونهالان (۹ تا ۱۲ سال) مسابقات در اوزان ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸، ۳۱، ۳۴، ۳۷، ۴۰، ۴۴ و ۴۴ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

وی با قدردانی بسیار از تلاش های شبانه روزی رستم آشنا مشاور سبک پنجه ببر کشور و مریم طهماسبی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات ادامه داد: در رده سنی نوجوانان ( ۱۳تا ۱۵سال) نیز ورزشکاران ما در اوزان ۳۰ -، ۳۴، ۳۷، ۴۰، ۴۳، ۴۶، ۴۹، ۵۲، ۶۰، ۶۵ و ۷۰ – به روی تاتامی می روند.

عباسپور اضافه کرد: در رده سنی جوانان ( ۱۵ تا ۱۸ سال) نیز بانوان رزمی کار جوان ما در اوزان ۴۸+، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰ و ۸۵- به مصاف یکدیگر خواهند رفت
وی با اشاره به رده سنی بزرگسالان ( ۱۸تا ۳۶ سال) افزود: در دومین دوره مسابقات بانوان سبک پنجه ببر قهرمانی استان بوشهر در رده سنی بزرگسالان بانوان رزمی کار در اوزان ۴۸ – ، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰ و ۹۰+ به رقابت خواهند پرداخت.

عباسپور با اشاره به بخش هنرهای فردی خاطرنشان ساخت: در این بخش نیز شاهد اجرای فرم، سلاح‌های سرد، اجرای مبارزه نمایشی با سلاح و بدون سلاح سرد توسط بانوان سبک پنجه ببر خواهیم بود و تمامی اجراها بدون محدودیت زمانی است.

مسئول بانوان سبک پنجه ببر جنوب کشور در پایان گفت: برای تیم اول تا سوم کاپ قهرمانی، قهرمانان حکم قهرمانی و مدال و برای بهترین بازیکن، بازیکن اخلاق این مسابقات جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر