شما اینجا هستید

ادیان گردی » ایرانجوان مشکلات مالی فراوان دارد
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: دروازه‌بان ایرانجوان بوشهر گفت: ایرانجوان مشکلات مالی فراوان دارد.
امید غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: شرایط برای ما خیلی سخت شده است در نیم فصل دو بازیکن خوب ما رفتند، شرایط مالی باشگاه را همه خبر دارند، وقتی پولی در کار نیست نمی‌شود بازیکن جذب کرد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل فجر تیم همیشگی نبودیم با وجودی که سرمربی ایرانجوان یک هفته روی نقطه ضعف فجر کار کرده بود اما شرایط روحی تیم ما به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انگیزه بازیکنان با وجود این مشکلات هر روز کمتر می‌شود.

غلامی اضافه کرد: من تاکنون یک هزار تومانی بابت قراردادم نگرفته‌ام به قول یکی از دوستان ۱۲۰ درصد طلبکاریم، ۱۰۰ درصد پول قرارداد و ۲۰ درصد هم تاکنون از جیب خودمان خرج کرده‌ایم، وضعیت خوابگاه ما چیزی فراتر از افتضاح است، یک روز آب نداریم، یک روز برق نداریم، وضعیت غذا و دیگر مسائل هم بماند.

دروازه‌بان ایرانجوان خاطرنشان کرد: خنده‌دارترین مشکل ما مشکل آب است برای دوش گرفتن، تانکر و پمپ آب خراب است، البته این‌ها دلایلی است که دوستان مسئول در باشگاه به ما می‌گویند ما هر روز تمرین داریم اما به دلیل مشکلاتی که بیان کردم یک روز در میان باید دوش بگیریم این برای فوتبال بوشهر زیبنده نیست.

دروازبان مشهدی ایرانجوان ادامه داد: درحال حاضر پول و پاداش را فراموش کرده‌ایم و تنها غصه ما و آرزوی ما این است که وقتی از تمرین برمی‌گردیم آب باشد، مابقی مسائل را بی خیال شده‌ایم، نمی‌دانم شاید زبان ما با بقیه فرق دارد که حرف‌های ما را نه کسی می‌شنود و نه حاضر به انجام آن هستند.

غلامی اضافه کرد: در نیم فصل عنوان کردم قصد رفتن دارم، وقتی پولی ندارید بگذارید من بروم تا حداقل به پولی برسم. من تا حالا یک ریال هم نگرفته‌ام، تاکنون بیش از ۵۰۰ قول به من داده شده که هیچ کدام عملی نشده است به من قول دادند که فلان درصد را در نیم فصل و مقداری هم بعداً پرداخت می‌کنند، اما همان ده درصدی که بچه‌ها دادند به من هم نداده‌اند، من که خواهش کردم بگذارید بروم اما حاضر نشدند رضایت نامه‌ام را صادر کنند، حالا هم که با جان و دل بازی می‌کنم یک ریال تاکنون به من نرسیده.

غلامی تصریح کرد: من نمی‌دانم در استانی که این همه منبع پولی وجود دارد چرا یک میلیارد تومان برای یک تیم وجود ندارد؟ فوتبال برای مردم بوشهر مهم است و تنها تفریح آنهاست چرا با وجود شرکت‌های بزرگ هیچ اقدامی نمی‌شود، به ما بگویند یک عده هستند سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند پولی به ایرانجوان تزریق شود، هواداران و پیشکسوتان باید یک دست شوند، این تیم لیگ برتری شود افتخارش برای شهر من نیست برای مردم استان بوشهر است.

دروازه‌بان ایرانجوان گفت: تیم ما در حال از هم پاشیدن است و هیچ کس به فکر ایرانجوان نیست، از استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر می‌خواهم از ما که گذشت اما به فکر جوانان استان بوشهر باشند.

وی بیان کرد: امید و انگیزه ما که در نیم فصل اول فوق‌العاده بود با این بی‌مهری‌ها کم شد، ما هم انسان هستیم خانواده داریم، بهترین بازیکن دنیا هم که باشی ولی انگیزه نداشته باشی به جایی نمی‌رسی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر