شما اینجا هستید

اخبار » بوشهر بدون موسیقی!

صدای بندر؛ محمد مظفری:ما که نفهمیدیم چرا،ولی بالاخره کنسرت موسیقی سیروان خسروی بعد از چند ماه تاخیر برگزار نشد! کنسرتی که بلیط هایش نزدیک به چهارماه پیش خیلی زود فروخته شد و مدیر برگزار کننده اش با کمترین تبلیغات بیشترین تعداد مخاطب را جمع کرد! حالا همان کنسرت در حالیکه خواننده و ارکستر نوازنده هایش در حال آماده شدن برای اجرا بودند لغو شد. این لغو کنسرت درست دوهفته بعد از برگزاری کنگره شهدای عرصه موسیقی کشور که در بوشهر برگزار شد اتفاق افتاده است. نمی دانم بعضی از آقایانی که حاضرند برای پیشبرد اهدافشان زمان و مکان و اتفاقات این سر دنیا را به آن سر دنیا ربط دهند، حاضرند بنشینند و این دو اتفاق مهم هفته های گذشته را به هم ربط دهند؟
آقایان مسئول باور کنید که مردم ایران، شهروند ایرانی و بوشهری نیاز به موسیقی دارد. باور کنید این روزها موسیقی به عنوان یک هنر موثر و تاثیر گذار نقش بسیار مهمی را حتی در وحدت جوامع ایفا می کند. امروز موسیقی به عنوان یک ابزار جنگ فرهنگی علیه کشور ما استفاده می شود. همان جنگ نرمی که خیلی از مخافان موسیقی آن را باور دارند، امروزه یکی از ابزارش موسیقی است. موسیقی که از غرب به کشور ما سرازیر می کنند. ویقین بدانید که تهاجم فرهنگی را باید با فرهنگ جواب داد نه با چیز دیگر.
آقایان مسئول اگر ما از موسیقی ایرانی و تولید داخل کشورمان غافل شویم و هنرمندانمان در کشور را نا امید کنیم، این دشمن ماست که راه برایش باز می شود تا موسیقی دلخواهش را سرازیر کشور ما کند و آن روز است که دیگردیر شده است و ما هزینه بسیار داده ایم.
آقایان مسئول همه ما می دانیم که موسیقی را نمی شود از بدنه جامعه و علاقمندان آن که مردم هستند جدا کرد. پس بیاییم و به جای استفاده از قوای قهریه برای جلوگیری از برگزاری کنسرت ها راه چاره ای بیندشیم برای استفاده صحیح از آن. انشا الله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر