شما اینجا هستید

ادیان گردی » اگر از ایرانجوان بی‌مهری هم ببینیم به آن احترام می‌گذاریم
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- کاپیتان ایرانجوان بوشهر گفت: ایرانجوان خانه من و امثال من محسوب می‌شود با پیراهن این تیم بزرگ شده‌ایم، حتی اگر بی‌مهری هم ببینیم به تیمی که نسبت به آن دین داریم احترام خواهیم گذاشت.

میلاد فیاض‌‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با پیروزی خارج از خانه ایرانجوان مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران آن هم مقابل دیدگان تماشاگران حریف نتیجه همدلی و اتحاد بازیکنان ایرانجوان است که در بدترین شرایط بهترین اتفاق را رقم زدند.

فیاض‌بخش بازیکنان ایرانجوان را نماد تعصب و احترام به پیراهن توصیف کرد و گفت: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از قراردادهای این فصل را گرفته‌ایم، شب عید هم بازیکنان دست خالی پیش خانواده‌ها رفتند، حتی برخی از بچه‌های ما شغل دوم دست و پا کرده‌اند تا دستشان پیش کسی دراز نشود، اما هیچ وقت به تیم پشت نکردیم، ایرانجوان خانه من و امثال من محسوب می‌شود با پیراهن این تیم بزرگ شده‌ایم، حتی اگر بی‌مهری هم ببینیم به تیمی که نسبت به آن دین داریم احترام خواهیم گذاشت.

وی شرایط بازی در گچساران را سخت ذکر کرد و گفت: باران بمب و ترقه را در زمین بازی دیدیم تا جایی که داور مسابقه دو بار بازی را تعطیل کرد، بنده خدا کمک داور از شنیدن صدای مهیب ترقه‌ها خیلی اذیت شد، نیمکت ما هم در امان نبود اما خدا را شاکرم تیم سراسر انگیزه نفت و گاز که برای ماندن می‌جنگید را شکست دادیم، وقتی مقابل تیم‌های نفت گازی بازی می‌کنیم بیشتر غصه می‌خوریم که چرا آن‌ها دارند و ما نداریم؟! تیم حریف میلیاردی خرج کرده در آستانه سقوط قرار دارد اما در بوشهر اکثر تیم‌ها کاسه گدایی دست گرفته‌اند آن هم به جرم بها دادن به یک سری جوان بومی.

بازیکن ایرانجوان افزود: چندین هفته بین تیم‌های مدعی بودیم اما هیچ‌کس صدای تیم ما را نشنید دلیلش را نه ما فهمیدیم نه کادر، باید در زمان کنونی برای صعود می‌جنگیدیم اما وقتی فوتبال برای مسئولان مهم نیست کاری از ما ساخته نیست، شکر خدا که سه امتیاز را گرفتیم تا سرنوشت دست خودمان باشد وگرنه شرایط دشوار می‌شد.

فیاض‌بخش گفت: در بازی مقابل مس کرمان داور خطای مشهود بر روی من را نگرفت تا تیم ما روی همان صحنه گل دریافت کند، وقتی تیم در استانش مورد حمایت نیست چه توقعی دارد، شاید اگر مس را برده بودیم اکنون برای پلی‌آف می‌جنگیدیم.

وی تغییر مدیریت در باشگاه ایرانجوان را اینگونه توصیف کرد: در حیطه وظایف من نیست در این باره صحبت کنم، عادت کرده‌ام بدون حاشیه کارم را دنبال کنم، وزیری (مدیر کنونی ایرانجوان) وعده پرداخت پاداش به بچه‌ها را داده که انگیزه آن‌ها را بیشتر کرد امیدوارم بزرگان باشگاه در کنار هم قرار گیرند و ایرانجوان در آینده روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر