شما اینجا هستید

اخبار » تکواندو گناوه مقام سوم استان را کسب کرد
گروه : اخبار

 صدای بندر- اسماعیل کشتکار: تیم هیات تکواندو گناوه توانست مقام سوم نونهالان استان را کسب کند.

این تیم هر ساله جز مدعیان قهرمانی می باشد و در این چند سال پیشرفت چشمگیری داشته است.

 رقابت های لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان استان پس از۶ ماه تلاش و رقابت با حضور ۱۸ تیم در محل سالن اختصاصی تکواندو بوشهر به پایان رسید.

از نکات قابل توجه این مسابقات رده بندی در هر دو رده سنی بود که به یک شکل رقم خورد و تیم های نادری بوشهر، شهید خادم پیر بوشهر و هیئت تکواندو گناوه به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز با حضور آقای صالح احمدی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان و ریاست هیئت استان آقای کشتکار و دیگر مهمانان و پیشکسوتان و خانواده ها با شور وهیجان خاصی برگزار شد.

هادی عرب زاده مربی و رئیس هیئت تکواندو شهرستان گناوه که در این چندین سال توانسته با مدیریت قوی و داشتن برنامه و هدف تکواندو گناوه را به رشد چشمگیری برساند و تنها مدعی برای مرکز استان باشد خاطر نشان کرد: ما به دلیل نداشتن پشتوانه اداری و نفوذ در هیئت استان و فدارسیون و همچنین نداشتن پشتوانه مالی از رسیدن به بسیاری از حقوق خود باز مانده ایم و در صورت داشتن این دو وزنه شایستگی و توانایی رسیدن به افتخارات بسیار بالاتری را خواهیم داشت.

وی افزود: از قضاوت های بسیار ناعادلانه که باعث عدم دست یابی ما به سکوی قهرمانی شد ابراز گلایه کرد و از اینکه کسی نیست که به درد دل و شکایات ایشان رسیدگی کند متاثربود.

عربزاده بیان داشت: با تاکید براین نکته که بارها و بارها در نشریات، جلسات و مصاحبه ها از نبودن فضا و امکانات لازم برای پیشرفت بیشتر صحبت کرده ایم ولی کسی توجهی نمی کند.

ایشان تصریح کرد: دوباره نیز مسئولان را به این نکته که اگر امروز برای پیشرفت و سرگرمی و رضایت نسل جوان و نوپای جامعه هزینه نکنیم در آینده باید بدهی سنگین تری را بپردازیم یادآوری می کنم.

عرب زاده در ادامه افزود: فقط داشتن برنامه و هدف برای رسیدن به خواسته های خود کافی نیست وبسیاری از مسائل دیگر از قبیل، وسیله ایاب ذهاب، فضای تمرینی، خوابگاه، هزینه های تیم داری، لباس، تغذیه، وسایل تمرینی و آموزشی مناسب جنبه روحی و جسمی دارند و این عواملی هستند که ورزشکار را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهند که ما از آنها بی بهره هستیم.

رئیس هیات تکواندو گناوه خاطر نشان کرد: معرفی و شناسایی مربیان و قهرمانان از سوی مسئولین شهرستان و نشریات از دیگر کم لطفی های است که گربیانگیر رشته های رزمی بوده است.

 ایشان در ادامه گفت: چند تا از مسئولین شهرخود بنده را می شناسند و از مقام ها و فعالیتهای من اطلاع دارند در صورتی که هر ساله به افتخارات بسیار نائل آمده ام و در سطوح مختلفی مربیگری و داوری کرده ام ولی اگر داور فوتبالی در پایین ترین سطح فوتبال کشور سوت زده باشد چنان مورد لطف و حجم تبلیغات قرار می گیرد که نگو یعنی حتما ما باید از کار افتاده شویم و از عرصه ورزش کنار رویم تا جای خالی مان پیدا باشد؟

هادی عربزاده در پایان افزود: الان چرا این همه از پیشکسوتان فوتبال مطلب و عکس های بزرگ چاپ می شود یعنی پا به سن گذاشتن در ورزش یک افتخار می باشد؟ ولی جوانی که تمام زندگی و انرژی خود را صرف کسب افتخارات و سربلندی شهر خود کرده اصلا به گوش و به چشم نمی آید.

عرب زاده از تمام خانواده های ورزشکاران و همچنین از زحمات کمک مربیان خود آقایان غلامپور، کارگر، موسایی وکابی نیز تشکر کرد.

بازیکنان تیم گناوه عبارتند از: سید محمد رضا هاشمی، آرمین یارمهر، محمد امین لاری زاده، محمدشاهین ربانی، محمد غضبانی، علیرضا امیری، ابوالفضل خلیجی، محمد امین کرمی، محمدمهدی نریمانی، محمد امین بهرسی، بهزاد جعفری، علیرضا بحرانی، حامد امینی پور، عبدالله کشوری، سعید تربند، علیرضا بهرسی، محمدعلی کرمی، علیرضا کرمی، محمد ویسی زاده، احمد منصوری زاده، علیرضا خزایی، محمدرضا آزاد، حجت خرم آبادی.

همچنین فنی ترین بازیکن لیگ نونهالان نیز آقای علیرضا بحرانی از تیم گناوه معرفی شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر