شما اینجا هستید

ادیان گردی » رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر انتخاب شد
گروه : ادیان گردی

صدای بندر – با برگزاری انتخابات، سید روح‌الله علوی به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر انتخاب شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی است و این ورزشکاران توانسته‌اند در رقابت‌های مختلف افتخارآفرینی کنند.

احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: حمایت لازم را از ورزشکاران استان بوشهر در رده‌های سنی مختلف و همه رشته‌های ورزشی خواهیم داشت و امیدواریم شاهد توسعه ورزش استان بوشهر در ابعاد مختلف باشیم.

وی ادامه داد: از رشته‌های مدال‌آور استان بوشهر می‌توان به هیئت انجمن‌های ورزشی اشاره کرد که ۱۷ رشته را شامل می‌شود و ۸۰۰ ورزشکار استان در این رشته ها فعالیت دارند و افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به توانمندی بالای استان بوشهر در رشته‌هایی همچون رشته سافت بال، بیس‌بال و دراگون‌بت، افزود: ورزشکاران بوشهری در بسیاری از رشته‌های انجمن‌های ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی به قهرمانی‌های تیم سافت‌بال بانوان شهرستان دشتی طی هفت سال اخیر اشاره کرد و گفت: تیم دراگون‌بت استان بوشهر در مسابقات جهانی حضور یافت و به مقام سوم دست یافت.

لازم به ذکر است که با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر، سید روح‌الله علوی با ۱۶ رای برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر انتخاب شد.

این مجمع با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر