شما اینجا هستید

سرخط خبرها » درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر به بهره‌برداری رسید
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر در آئینی با حضور معاون درمان جمعیت هلال احمر و مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، معاون درمان جمعیت هلال احمر ایران صبح چهارشنبه در آئین افتتاح درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و در این راستا درمانگاه‌های متعددی فعال می‌شوند.

سید رضا رئیس کرمی یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر را توسعه درمان اضطراری عنوان کرد و افزود: درمانگاه‌های تخصصی هلال احمر نقش بسیار مهمی در این راستا خواهند داشت.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دو درمانگاه تخصصی هلال احمر در شهرهای بوشهر و دیر به بهره‌برداری رسیده است که ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیز این درمانگاه‌ها به امکانات مورد نیاز هزینه شده است.

معاون درمان جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه این دو درمانگاه از بهترین درمانگاه‌ها در سطح کشور هستند، ادامه داد: تجهیزات بسیار خوبی در بخش های مختلف در این درمانگاه‌ها قرار گرفته است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی استان و مراجعین دیگر استان‌ها باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این آئین به اهمیت بسیار بالای این درمانگاه‌های تخصصی اشاره کرد و بیان داشت: نیروی انسانی این درمانگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شود و امیدواریم شاهد خدمات‌رسانی مطلوبی باشیم.

عبدالکریم شعبانزاده تصریح کرد: بخش‌های قلب و عروق، مغز و اعصاب، چشم، زنان و خدمات سونوگرافی در این درمانگاه‌ها ایجاد شده و خدمات پزشکی نیز با نرخ دولتی ارائه می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر