شما اینجا هستید

ویژه » آب استان روزهای ۲۸ و۲۹ اردیبهشت قطع می شود/تعمیرات خطوط آب به تعویق افتاد
گروه : ویژه

صدای بندر: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در اجرای برنامه‌های تعمیراتی بر روی تاسیسات سد کوثر در استان کهگیلویه و بویر احمد، آب بخشی از استان بوشهر به مدت ۴۸ ساعت قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ، زمان قطع آب استان بوشهر از روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه عنوان و اضافه شده: جریان آب در شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتی، تنگستان، دیر، کنگان، عسلویه، آب‌پخش و سعدآباد به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد شد.

این شرکت در پایان از شهروندان درخواست کرده تا با مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب، از مصارف غیرضروری پرهیز کنند تا شاهد کاهش مشکلات در این زمینه باشیم.

بالای ۹۰ درصد آب شرب استان از فارس و کهکیلویه و بویراحمد تامین می شود. در این سهم خط کوثر استان کهگیلویه و بویر احمد حدود ۴۵ درصد آب استان می باشد.
مدیرآبرسانی خلیج فارس همه چند روز پیش در گفتگو با خبرنگاران گفت: خط آبرسانی کوثر که منبع تامین کننده ۶۵ درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از ۲۸ اردیبهشت قطع می‌شود.

ملک محمد میر با بیان اینکه آب سد کوثر از طریق خطوط انتقال به پنج استان جنوبی کشور منتقل می‌شود اظهار داشت: آب خط آبرسانی کوثر به استان‌های بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و خوزستان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد خط آبرسانی کوثر در استان بوشهر قرار دارد بیان کرد: خط آبرسانی کوثر ۷۶۲کیلومتر طول دارد که بیش از ۸۰ درصد این خط در استان بوشهر قرار دارد.

مدیرآبرسانی خلیج فارس از تعمیر بدنه سد کوثر در استان کهکیلویه و بویر احمد خبرداد و گفت: شیرآلات بدنه داخل سد کوثر دراستان کهکیلویه و بویراحمد ۲۸ اردیبهشت ماه تعمیر می‌شود که در این خصوص خط آبرسانی کوثر به مدت ۲۴ ساعت قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۸ ساعت زمان تعمیر شیر‌آلات بدنه سد کوثر اعلام شده است گفت: با توجه به اینکه خط آبرسانی کوثر تا ۴۸ ساعت از آب تخلیه می‌شود پس از اتمام تعمیرات مدت زمان پرشدن خطوط انتقال بین ۱۸ تا ۲۴ ساعت زمان می‌برد که لازم است مشترکان آب در استان بوشهر در صرفه جویی آب تلاش کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر