شما اینجا هستید

اخبار » دکتر طاهری شهردار گناوه شد

صدای بندر: sss

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر احمد طاهری را به عنوان شهردار جدید این بندر انتخاب کردند.

به گزارش صدای بندر ؛در جلسه انتخاب شهردار که روز سه شنبه برگزارشد، اعضای شورای شهر پس از بررسی های همه جانبه دربین گزینه های مطرح، طاهری را با ۹ رای برای سکانداری شهرداری گناوه برگزیدند.

سخنگوی شورای شهر گناوه با اعلام این خبر اظهارکرد: صورتجلسه و مصوبه انتخاب شهردار جدید برای انجام سیر اداری به فرمانداری شهرستان ارسال می شود.

احمد طاهری متولد شهرستان گناوه دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازرگانی( گرایش استراتژیک)، سابقه ۱۰ سال مدیریت در دانشگاه پیام نور گناوه داشته و در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، مسوولیت ستاد دکتر روحانی را در شهرستان گناوه برعهده داشت.

شورای اسلامی شهر گناوه از بهمن گذشته درپی استیضاح شهردار سابق، پس از کش و قوس های فراوان ازبین گزینه های مطرح، قبل از مهلت قانونی ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای شهردار گناوه برگزید که پس از پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و شکوائیه ای در هفت بند به فرمانداری ارایه دادند.

کارگروه کمیته انطباق در فرمانداری نیز با دریافت این شکوائیه تشکیل جلسه و مصوبه شورای اسلامی این شهر را در زمینه انتخاب شهردار مغایر با موازین قانونی تشخیص داد و شورا با پذیرفته شدن نظر این کمیته انتخاب شهردار جدید را مجدد در دستور کار قرار داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر