شما اینجا هستید

اخبار » موج گناوه حالا پیروز شدن را دوست دارد/بالاخره عروسی به کوچه گناوه ای ها هم رسید

صدای بندر: تیم فوتبال ساحلی موج گناوه در جریان بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی دومین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد.

به گزارش صدای بندر؛ عصر جمعه ۲۲ خرداد در ورزشگاه ساحلی خلیج فارس گناوه تیم موج گناوه در جریان بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با نتیجه دو بر صفر بر تیم گیلانی غلبه کرد

در این بازی که با حضور خوب تماشاگران گناوه ای و در حضور ریس هیئت فوتبال استان بوشهر مسئولین شهر گناوه و علاقمندان برگزار شد، تیم فوتبال موج گناوه با اتکا به حضور جوانانش با دو گل که توسط سیدمهدی حسینی حقیقی به ثمر رسید توانست تیم میانه جدولی و مدعی گیلانی لسمان مروارید خزر را شکست دهد

تیم موج گناوه با کسب این پیروزی ۷ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی در میان سیزده تیم جای گرفت.

حاشیه نوشت:
صدای بندر: بالاخره عروسی به کوچه گناوه ای هاهم رسید. کوچه ای که در روزهای اول لیگ فوتبال برتر ساحلی خیلی سوت و کور بود. و حتی تا دوهفته پیش همه عزا گرفته بودند. که تیمشان بدون امتیاز شده تیم اخر جدول! حالا چراغانی شده، دیروز جمعه موج میهمان یک تیم متمول شمالی دیگر در فوتبال ساحلی بود. تیم های ورزشی شمال که معمولا بر خلاف تیم های استان ما همیشه حامی مالی دارند با توپ پر آمده بود تا نبرد تیم های میانه جدول را ببرد. غافل از اینکه موج با برد دو برد هفته های قبلش مقابل شهرداری بندر عباس و تیران اصفهان حسابی انرژی گرفته، دیروز همه چیز مهیا بود برای بردن موج، حالا دیگر به جوان ها در موج بیشتر بها داده می شود و مربی تیم برای فرستادن جوانترها به بازی دست و پایش نمی لرزد. دیگر خبری از کاورهای اتو کشیده روی نیمکت نبود!دیروز سکوها پر از تماشاگر بود و صدای هل هله و شادی، گناوه ای ها با نی انبان و دمام دیروز برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند. دیروز همه آمده بودند. حتی آنهایی که در بازی های قبل جایشان خالی بود. تیم که نتیجه بگیرد همه می آیند! باز جای شکرش باقیست. اما خدایی دیروز همه دور هم جمع بودند. از قدیمی های تیم موج که در بازی های قبل کمتر بودند. تا مسئولین شهر گناوه گرفته تا رییس هیات فوتبال استان بوشهر . باورتان می شود حتی بچه های گروه ورزش شبکه استانی هم بالاخره قبول کرده بودند که غیر از دریانوردان تیم موج هم در لیگ برتر حضور دارد و آمده بودندو بازی را کامل ضبط کردند!
خلاصه اینکه دیروز خوش گذشت تیم شهرمان برد، آنهم سه امتیازی،مثل بازی قبل و جایش را در جدول بهتر کرد اما خدایی همین روزهایی که عروسی در کوچه ماست فکر روزهای سختمان را بکنیم، من نمی دانم نیکو نژاد تیمش را چطور بسته،هزینه های موج را چطور جمع و جور می کند،قرارداد جوانانش چقدر است. هزینه سفر بعدی اش را دارد یانه؟ اما خدایی بیایید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا این تیمی که با همت و دستان خالی جوانان این شهر تیم شده نه با هزینه شرکت های نفتی که زیر گوشمان هستند و هیچ نفعی برای ما ندارند جز الایندگی! در لیگ برتر بماند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر