شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر امام جمعه گناوه از مسئولین نیروی انتظامی
گروه : اخبار

صدای بندر:فرمانده انتظامی گناوه گفت: پلیس اگرچه تامین نظم و برقراری امنیت را برعهده دارد اما بدون مشارکت و همکاری مردم و مسوولان این امر میسر نمی شود.

به گزارشصدای بندر؛سرهنگ اکبر قاسمی ر در دیدار امام جمعه این شهر از نیروی انتظامی افزود: توفیقاتی که نیروی انتظامی این شهرستان بدست آورده درگرو الطاف الهی و همکاری و مشارکت مسوولان و مردم بوده است.

وی گفت: این فرماندهی از ابتدای سال تاکنون عملکرد وفعالیت های چشمگیری از جمله متوقف شدن ۱۰۰ درصدی جرائم خشن داشته است.

فرمانده انتظامی گناوه از مردم این شهرستان خواست تا مطالبی را که در شبکه های مجازی انتشار می یابد تا زمانی که ازسوی مسوولان مربوطه تایید نشده در جامعه نشر ندهند.

وی از حضور امام جمعه در این فرماندهی قدردانی کرد و گفت: حضور امام جمعه دراین مکان مایه تقوین روحیه نیروهاست.

امام جمعه گناوه هم از تلاش و زحمات ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: ماموران انتظامی این شهر همواره یاور و کمک کننده برنامه های مصلای جمعه از جمله نمازجمعه بوده اند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: درسالی که رهبرمعظم انقلاب آن را به شعار همدلی و همزبانی مزین کرده همه آحاد جامعه باید در عملی کردن فرمان رهبر مجدانه تلاش کنند.

وی بیان کرد: از مردم این شهرستان درخواست می شود نسبت به شایعاتی که در فضاهای مجازی انتشار می یابد توجه نکنند و از قضاوت های زودهنگام پرهیز کنند.

امام جمعه گناوه از فرماندهی انتظامی گناوه خواست تا در اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های این نیرو به مردم بموقع اقدام کند.

دراین آیین که بمناسبت برنامه های گرامیداشت هفته نماز برگزارشد، امام جمعه گناوه بپاس همکاری نیروی انتظامی با برپایی نمازجمعه و برنامه های ستاد لوح سپاس به فرمانده انتظامی شهرستان اهدا کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر