شما اینجا هستید

ادیان گردی » اشتباه فردی بازیکنان منجر به شکست ایرانجوان بوشهر برابر فجر شهید سپاسی شد
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: اشتباه فردی بازیکنان این تیم منجر به شکست ایرانجوان در برابر تیم فجر شهید سپاسی شد.

به گزارش صدای بندر، سعید مفتخر دوشنبه شب بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز درگفت وگو با خبرنگاران افزود: در این بازی نمایش قابل قبولی ارائه کردیم ولی از روی اشتباه فردی بازیکنان متحمل شکست شدیم.
وی گفت: در این دیدار هواداران ایرانجوان همچون گذشته حمایت های بی دریغی از تیم خود داشتند و شکست ما در این دیدار موجب شرمندگی در برابر هواداران تیم شد و امیدواریم در بازی های بعدی بتوانیم حمایت هوداران را به نحو شایسته ای پاسخ دهیم.
مفتخر افزود: تیم فجر با بازیکنان توانمندی که دارد بدون شک یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود.
وی یادآورشد: تیم ایرانجوان یک تیم جوان است و امیدواریم در ادامه مسابقات با کسب تجربه بیشتر زمینه رسیدن به نتیجه دلخواه برای ایرانجوان فراهم شود.
فجر شهید سپاسی شیراز با این برد ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد و تیم ایرانجوان نیز با هشت امتیاز در رده شانزدهم جدول مسابقات قرار گرفت.
ایرانجوان در هفته نهم در بوشهر به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود و تیم فجر نیز در شیراز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.
منبع:خبرگزاری ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر