شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » جشن عاطفه ها در مدارس استان بوشهر برپا شد

صدای بندر- جشن عاطفه ها با شعار مهر درانتظارهمدلی و مشارکت آموزش و پرورش، صدا وسیما وکمیته امدام امام خمینی (ره) در مدارس استان بوشهر برگزارشد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر روز چهارشنبه درآیین آغاز این جشن گفت: ۶۸۹ پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس استان بوشهر برپا شده شده است.
احمد لطفی افزود: هدف ازبرپایی این پایگاه ها در مدارس ترویج فرهنگ نوع دوستی و محبت، ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی و برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی در بین دانش آموزان مدارس است.
وی اظهارکرد: هم اینک چهار هزارو۶۰۰ دانش آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند که سال گذشته با مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس درجشن عاطفه ها سه میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال کمک جمع آوری شد.
لطفی اضافه کرد: این کمک ها با نظارت و نظر مستقیم مدیران مدارس در بین دانش آموزان تقسیم شد.
وی ادامه داد: درمرحله اول جشن عاطفه های امسال که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر برگزار شد چهار میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی با همکاری مردم جمع آوری و در اختیار دنش آموزان نیازمند قرار گرفته است.
لطفی بیان کرد: امسال یکهزار و ۱۵۷ پایگاه جشن عاطفه ها در دو مرحله در استان بوشهر برپا شد که از این میزان ۶۸۹ پایگاه در مدارس و ۴۶۸ پایگاه در مرحله اول و سطح شهرها برپا شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان وبوشهر گفت: هدف ازبرگزاری جشن عاطفه ها ترویج فرهنگ نوع دوستی و توجه به نیازمندان در بین دانش آموزان است.
ناصرکرمی افزود: فرهنگ سازی رفتارهای خوب در بین دانش آموزان به ایجاد این رفتارها در آنها کمک کرده و کمک به دیگران یکی از این رفتارها است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر