شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » برنامه‌های آموزشی تقویت کنکور در استان بوشهر برگزار می‌شود

صدای بندر- استاندار بوشهر گفت: برای افزایش قبولی دانش‎آموزان استان بوشهر در کنکور سراسری این دانش‎آموزان با برنامه‎ریزی انجام شده تقویت علمی و مشاوره تحصیلی می‎شوند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه‎های دولتی، آموزش و پرورش و دست اندرکاران کنکور در استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن برنامه‎های تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان اظهار داشت: تقویت بنیه علمی به ویژه علوم ریاضی دراستان بوشهر باید اجتماعی شود تا خانواده‎ها در مقابل فرزندان خود دراین حوزه بیشتر احساس مسئولیت کنند.

وی با تاکید بر توجه به حوزه مشاوره تحصیلی ویژه دانش‎آموزان سال آخر تحصیلی افزود: برای فراهم شدن شرکت دانش‎آموزان در کنکور سراسری ارائه مشاوره تحصیلی از ضروریات است که دراین حوزه استفاده از مشاوران مجرب وتوانمند مورد توجه قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان از اولویت‎های شورای آموزش و پرورش است تصریح کرد: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان بوشهر درسه قالب کوتاه، میان و بلند مدت طراحی شده که اجرایی شدن دو برنامه کوتاه و میان مدت در اولویت قرار دارد.

سالاری با تاکید بر ایجاد رشته‎های جدید متناسب با نیاز توسعه استان در دانشگاه جامع بوشهر بیان کرد: برنامه‎ریزی لازم برای ایجاد رشته‎های مورد نیازمتناسب با ظرفیت‎های توسعه استان بوشهر انجام و ایجاد شود.

وی با تاکید بر توجه به رشته‎های علوم انسانی افزود: رشته‎های تخصصی علوم انسانی یکی از نیازهای توسعه این استان است که لازم است رشته‎های مورد نیاز استان دراین علوم راه‎اندازی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی افزایش قبولی دانش‎آموزان در کنکور سراسری بیان کرد: کارگروه تخصصی برای تعیین رشته‎های مورد نیاز، بکارگیری مشاوران تحصیلی توانمند و ارائه راهکارهای لازم برای افزایش قبولی دانش‎آموزان استان بوشهر در کنکور سراسری تشکیل شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر