شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‎های ورزشی روستایی استان بوشهر تخصیص یافت

صدای بندر- مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: برای تجهیز روستاهای بالای ۵۰۰ نفر استان بوشهر به زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی ۱۳۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حسین عالی‌نژاد در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه تعاونی دهیاران استان بوشهر در نخستین نمایشگاه ملی توانمندی‎های خود را به نمایش گذاشتند اظهار داشت: ۱۷ تعاونی تولیدی دهیاران استان بوشهر از ۸ شهرستان این استان در این نمایشگاه توانمندی دهیاران کشور حضور داشت که دست‎آوردها و تولیدات این دهیاری‎ها مورد توجه و استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دهیاران استان بوشهر در همایش روز روستا با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند تصریح کرد: عمرانی نسب دهیار روستای شاهیجان استان بوشهر بعنوان نماینده دهیاران کشور در همایش روز روستا با حضور رئیس جمهور در تهران سخنرانی وتوانمندی‎ روستاهای استان بوشهر در حوزه کشاورزی و تولیدی ارائه کرد که مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با بیان اینکه برنامه‎های ویژه‎ای برای نشاط و عمران و آبادانی در روستاهای استان بوشهر تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: امسال در روستاهای بالای ۲۰ خانوار پارک روستایی اجرا می‎شود که ۳۸۱ پارک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در این روستاها اجرا می‎شود.

عالی‎نژاد از اجرای ۷۵ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر خبرداد و افزود: در اجرای طرح ساخت زمین مینی فوتبال در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت امسال ۷۵ فضای ورزشی با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال اجرایی می‎شود و این در حالی است که در سال گذشته در شهرهای بالای یک هزار نفر جمعیت ۶۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر ایجاد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پسماند روستایی افزود: با استقرار ۵۱ ماشین حمل زباله تمام روستاهای استان بوشهر امسال تحت پوشش طرح پسماند روستایی قرار گرفته‎اند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با بیان اینکه ۱۶ سایت انتقال موقت پسماند در روستاها ایجاد شده بیان کرد: در اجرای طرح پسماند روستایی ۱۱ محله دفن دائم پسماند درروستاها در نظر گرفته‌شده و برای اجرای این طرح ۹۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌ یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر