شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » آموزش وپرورش گناوه، تنبیه بدنی یک دانش آموز دراین شهرستان واقعیت ندارد

صدای بندر- آموزش وپرورش گناوه روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر منتشر شده در رسانه ها در مورد تنبیه بدنی یک دانش آموز ازسوی مسئولان یکی از آموزشگاههای این شهر واقعیت ندارد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گناوه دراین اطلاعیه که یک نسخه آن دراختیار ایرنا قرار گرفت افزوده است: دراین آموزشگاه میان چند تن دانش آموز قبل از آغاز مراسم صبحگاهی درگیری شد که با دخالت سایر دانش آموزان و مسئولان مدرسه آنان به دفتر آموزشگاه احضار و توصیه های لازم ازسوی مدیر و معاونان مدرسه صورت گرفت.
آموزش و پرورش گناوه در این اطلاعیه آورده است: این دانش آموز و خانواده اش برای پیگیری حادثه به این مدیریت مراجعه و اظهار داشتند که از سوی مدیر آموزشگاه مورد کتک کاری قرار گرفته است، که مقررشد موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
همچنین دراین اطلاعیه آمده است: پس از چهار روز از این حادثه مادر دانش آموز به این مدیریت مراجعه و اظهار کرد که شکایتی دراین زمینه ندارد.
براساس این اطلاعیه، مسئولان اداره آموزش و پرورش گناوه نیز برای بررسی حادثه به آموزشگاه یاد شده مراجعه و بررسی کردند که نتایج آن پس از مشاهده فیلم دوربین مدار بسته موجود بشرح زیر اعلام می شود:
۱- درگیری بین خود دانش آموز یادشده بوده و حضور مدیر یا معاون آن در این درگیری مشاهده نشده است.
۲- با بررسی که از دانش آموزان شرکت کننده در درگیری به عمل آمده همگی عنوان کردند که درگیری ازسوی دانش آموزان در حیاط مدرسه رخ داده و شواهد بیانگر این است که اگر جراحاتی بر بدن دانش آموز است، ناشی از ضرباتی است که در درگیری دانش آموزان باهمدیگر وارد شده است.
۳- مدیر آموزشگاه گفته که دانش آموز یادشده ازسوی وی مورد تنبیه بدنی قرار نگرفته است.
برخی سایت های خبری بوشهر روز گذشته با انتشار مطلبی مدعی شدند که یکی از دانش آموزان آموزشگاهی در شهر گناوه از سوی مدیر مدرسه مورد کتک کاری قرار گرفته و بر اثر صدمات زیاد در بیمارستان بستری شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر