شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » نفت سفید در استان بوشهر با کالابرگ توزیع می‌شود

صدای بندر- مدیر شرکت ملی پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: نفت سفید در استان بوشهر با کالابرگ توزیع می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، مراد حاصل‌مرادی ظهر امروز در جلسه شورای حمل‌ و نقل و سوخت شهرستان دشتی، با بیان اینکه ۶۰جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی به‌جز در مرکز استان هیچ‌گونه جایگاه جدیدی احداث نمی‌شود.

وی از تشکیل کارگروه حمل سوخت در دشتی خبرداد و گفت: برای بررسی وضعیت سوخت‌رسانی و نحوه تحویل سوخت مستمر در جایگاه‌ها کارگروه حمل سوخت در شهرستان دشتی تشکیل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با بیان اینکه در شهرستان دشتی پنج جایگاه و یک فروشندگی سوخت وجود دارد، افزود: این جایگاه‌ها در خورموج، کاکی، حسین زائری، شنبه و گنخک به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه یک ایستگاه سی،ان،جی در خورموج به‌زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه جایگاه‌های سوخت‌رسانی سی.ان.جی در شهرستان دشتی به شش جایگاه افزایش و از ظرفیت کامل برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۵ جایگاه سی.ان.جی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: تمام جایگاه‌های بنزین که در استان وجود دارد همگی فعال هستند و هیچ مشکلی در تأمین سوخت جایگاه‌ها چه بنزین و چه نفت و گاز وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از توزیع نفت سفید با کالابرگ خبرداد و بیان کرد: نفت سفید در بوشهر با کالابرگ توزیع می‌شود که هفته آینده برای کل استان کالابرگ نفت سفید برای تأمین نفت سفید گرمایشی مردم اعلام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر