شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » انجام تست‌های فنی روی خطوط گازرسانی استان بوشهر

صدای بندر- سرپرست بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر از انجام مستمر تست‌های فنی روی خطوط گازرسانی این استان خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، فرشید بشیری صبح امروز در نشست بررسی خطوط گازرسانی استان بوشهر با بیان اینکه تست‌های فنی روی خطوط گازرسانی مداوم انجام می‌شود اظهار داشت: اجرای این عملیات به منظور ارزیابی کیفی و نیز حصول اطمینان از رعایت استانداردها و اصول لازم در خطوط گازرسانی استان انجام می‌پذیرد.

سرپرست بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا طی ماه‌های اخیربا تلاش کارکنان واحد بازرسی فنی این شرکت روی ۱۵ مورد از خطوط گازرسانی استان، تست‌های فنی یاد شده صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای تست‌های هیدور استاتیک و نیوماتیک در استان تصریح کرد: انجام این تست‌ها به طور مستمر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته بشیری، انجام تست‌های پوشش نیز از دیگر مواردی است که همواره روی خطوط گازرسانی استان اجرا می‌شود که در همین راستا می‌توان به انجام ۶ مورد تست پوشش روی این خطوط، طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.

سرپرست بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر تاکید کرد: بررسی و ارزیابی کیفیت و نیز رعایت استانداردهای لازم در پروژه‌های گازرسانی استان از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برخوردار بوده که این مهم با جدیت و اهتمام کارشناسان بازرسی فنی این شرکت انجام می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: در همین ارتباط و به منظور ارتقا و اطمینان از صحت تجهیزات فنی به کار گرفته شده در لوله‌های انتقال و توزیع گاز استان، به طور مداوم از این خطوط بازدید کرده و موارد و مشکلات احتمالی موجود را به سرعت پیگیری و برطرف می‌‌کنیم.

بشیری یادآور شد: در راستای ارتقای وضعیت کیفی تجهیزات و اقلام مورد استفاده در خطوط انتقال و توزیع گاز استان نیز به طور مستمر از مراکز تولید و فروش این اقلام در دیگر نقاط کشور بازدید کرده و نسبت به تهیه آنها اقدام می‌کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر