شما اینجا هستید

اخبار » استقبال از نمایش هنرمند موفق استان بوشهر در خانه کوچک نمایش تهران
گروه : اخبار

  صدای بندر – اعظم کدایی : این روزها در خانه کوچک نمایش  در شهر بزرگ تهران گروه نمایشی آدم خوشحالا با ترکیبی جوان و ببا مدیریت جوان دانش آموخته تئاتر که گناوه ای هم هست در حال اجرای نمایشی است که نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است. رضا بهارلو کارگردان گناوه ای به همراه سعید وفایی با دراماتورژی و کارگردانی نمایش بانوی دریایی ایپسن، اثری را تنظیم کرده و بر روی صحنه برده اند که تاکنون توانسته است تماشاگران زیادی را به خانه کوچک نمایش بکشاند.

این دو در این دراماتورژی و اجرا،گروه کارگردانی حال و هوای تازه ای را به این اثر جاودانه بخشیده و آن را مناسب با روحیات تماشگر امروزی به روی صحنه برده اند. گرچه بانوی دریایی از همان طرح داستانی بانوی دریایی ایپسن بهره می گیرد اما نکته ی مهم تغییرات اساسی است که توسط کارگردان و دراماتورژ در ساختار نمایش ایجاد شده است.

از نکات قابل توجه این اثر می توان به بازی یکدست بازیگران،طراحی حرکت و آهنگسازی اشاره نمود که کارگردان توانسته است به خوبی از عهده به هارمونی رساندن و هماهنگ کردن این عناصر با سایر عناصر نمایش بر آید.

این نمایش از تاریخ چهار تیر ماه به مدت پانزده روز اجرا گردید که به خاطر استقبال خوب تماشگر پیشنهاداتی در خصوص تمدید اجرا و همچنین اجرا در سالن های دیگر نیزبه این گروه شده است.

ازچهره های مطرح، پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی که تاکنون از این نمایش دیدن کرده اند می توان به نام هایی چون:علیرضا خمسه،امیر شهاب رضویان، غلامحسین دریانورد،بهنام عزتی، دولت آبادی و…. اشاره نمود.

بهارلو دانش آموخته ی کارشناسی ارشد نمایش است که برای نخستین بار در سال۱۳۷۲ در تئاتر گناوه به عنوان بازیگر کارهای هنری خودرا آغاز کرد در نمایش های کابوس ، تابستانه، قصه های درگوشی و..چند نمایش دیگر به بازی پرداخت و چند نمایش را کارگردانی نمود . وی که حالا ساکن تهران است .تاکنون همواره و بطور پیوسته در این عرصه فعالیت داشته است.

دراماتورژ و کارگردان: رضا بهارلو- سعید وفایی

طراح حرکت: پردیس خسروی

مشاور کارگردان: رضا طاهری

دستیار کارگردان: علی میرنژاد

بازیگران :تارا ارژنگی،سعید وفایی، رضا بهارلو، هادی صفایی،تهمینه بهرامعلیان، فرشید سعدی،نوشین کریمی.

گروه حرکت: پردیس خسروی،آرزو پیوندی،نهال سرخابی، نازنین مهرین فر

طراح صحنه: نوید سیمبر/طراح نور: یاسین ذاکر/دستیار نور:سهیل صلاحی زاده/ طراح لباس: آذین احتشامی/عکاس: مهدی پارسی/آهنگساز: مصطفی طالبیان/آوازسوپرانو ونوازنده ی ویلون: دنیا روحانی/نوازنده پرکاشن و درام: ندا نقیبی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر