شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » رئیس شیلات دیر بوشهر: خارج سازی شناورهای سوخته ازعمق دریا آغاز شد

صدای بندر- رئیس شیلات دیر استان بوشهرگفت: عملیات اجرایی خارج سازی شناورهای سوخته مغروق دراسکله این بندر از عمق دریا آغاز شد.

عقیل امینی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اثر آتش سوزی که تیرماه امسال در اسکله بندر دیر رخ داد ۱۹ شناور سفاری و صیادی پس از سوختن زیر آب رفتند که خارج سازی آنها از دریا خواسته مهم و بحق مالکان آنهاست.
وی اضافه کرد: شناورهای سوخته شده مغروق ، مشکل ایمنی ترددهای دریایی شناورها در حوضچه اسکله شیلات است که برای خارج سازی آنها از دریا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
امینی، با قدردانی از همکاری و تلاش فرماندار دیر گفت: درعملیات خارج سازی شناورهای سوخته در اسکله، شرکت متانول کاوه، بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شهرداری و اداره راه وشهرسازی همکاری بسیار خوبی با شیلات دارند.
در تیرماه سال جاری براثر آتش سوزی ۱۹شناور باری و صیادی در اسکله بندردیر استان بوشهر در آتش سوختند که میزان خسارت این آتش سوزی ۱۱۰میلیاردریال اعلام شد.
در بندردیر(dayyer) در ۱۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر به عنوان بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور ۵۰۰ شناور در زمینه سفاری و صیادی مشغول فعالیت هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر