شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه جلسه اضطراری تشکیل داد

صدای بندر- جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران گناوه عصر روز یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان باحضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش صدای بندر، فرماندارگناوه دراین نشست گفت: باتوجه به پیش بینی های هواشناسی استان در ارتباط با ورود سامانه پربارشی که وسط هفته جاری بخصوص نقاط شمالی را تحت پوشش قرار می دهد،برگزاری این نشست ضروری بود تا هماهنگی و تعامل هرچه بیشتری بین اعضا ایجاد شود.
عبدالنبی یوسفی افزود: آمادگی دستگاههای اجرایی در تمامی زمینه ها قبل از بروز حادثه ای می تواند نقش مهمی در کاهش خسارت ها داشته باشد.
وی بیان کرد: باتوجه به خطری که حاشیه نشینان دره گپ را در زمان طغیان احتمالی این رودخانه تهدید می کند، باید تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای استحکام بندحفاظتی و همچنین راه دسترسی ساکنان این نقطه اندیشیده و محل اسکان موقت نیز آماده شود.
فرماندار گناوه گفت: در طغیان هفته گذشته رودخانه دره گپ ساکنان حاشیه آن دچار مشکلی نشدند و تنها راه دسترسی آنان قطع شد که با همکاری دستگاههای ذی ربط بازگشایی شد.
وی افزود: بمنظور راه دسترسی ساکنان این منطقه ، مقدمات احداث پل انجام شده اما بدلیل طغیان مجدد روز جاری امکان تکمیل آن باوجود تلاشی که صورت گرفت فراهم نشده ولی یک راه دسترسی دیگر برای آنان پیش بینی شده است.
فرماندارگناوه گفت: البته نباید تمام دیدگاهها روی دره گپ متمرکز شود و در سطح شهر و روستاها نیز کانال ها و نقاطی که آسیب پذیر هستند، باید نسبت به اصلاح و پاکیزگی آن اقدام شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه هم گفت: ستاد مدیریت بحران این شهرستان در بارندگی های اخیر در آمادگی کامل بوده و کارگروه های تخصصی این ستاد نیز تشکیل و فعال هستند.
حمزه مسعودی نیا از اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خواست باتوجه به بارندگی های پیش رو در آمادگی کامل باشند و در فرمانداری حضور یابند.
دراین نشست رئیسان کارگروه های تخصصی گزارشی از وضعیت حوزه های کاری خود ارایه دادند.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر