شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » مرکز سلامت جامعه در دیلم بوشهر راه اندازی شد

صدای بندر- رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم استان بوشهر گفت: دراجرای طرح تحول نظام سلامت، مرکز سلامت جامعه دراین شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم روز یکشنبه به نقل از عبدالحسین ناصری افزود: به دنبال اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان که منجر به دسترسی مردم به خدمات تخصصی و کاهش هزینه در بخش بستری بیماران و رضایتمندی آنان از ارائه این خدمات شد، دولت تدبیر و امید برنامه تحول در بخش بهداشت در دستور کار خود قرار داده است.
وی بیان کرد: این برنامه درقالب هفت بسته خدمات و ۹ برنامه پشتیبانی اجرا خواهد شد که یکی از این بسته ها ارائه خدمات به جمعیت حاشیه نشین شهرهاست.
ناصری با اشاره به اینکه دراین ارتباط راه اندازی مرکز سلامت جامعه در دیلم یکی از فعالیت های این برنامه است، گفت: بدین منظور، مرکز بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با عنوان مرکز سلامت جامعه انتخاب شده است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم اظهارکرد: در این مرکز علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی پیشین، مراقبت های بهداشتی در زمینه مشاوره روانشناسی و سلامت روان و مشاوره تغذیه برای تمامی گروه های سنی با حضور کارشناس روانشناسی و کارشناس تغذیه ارائه می شود.
وی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، تجهیزات تکمیلی مورد نیاز مراکز خریداری شده و فضای های فیزیکی موجود بمنظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بهینه سازی می شود.
شهرستان دیلم با ۳۲ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر