شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۱۰ بیمارکلیوی درشهرستان دشتی در انتظار پیوند هستند

صدای بندر- رئیس انجمن بیماران کلیوی شهرستان دشتی بوشهر گفت: تعداد۱۰ بیمار کلیویدر این شهرستان در انتظار کمک خیرین ونیکوکاران برای تامین هزینه پیوندکلیه هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، علی ستوده سه شنبه در دیدار فرماندار دشتی از بیماران کلیوی این شهرستان افزود:در شهرستان دشتی ۷۳ بیمار کلیوی هستندکه دیالیز می شوند.
وی گفت:کمک های خیرین، بخش بسیار کوچکی از هزینه و مشکلات بیماران کلیوی را تامین می کند واین بیماران که اکثر از اقشارضعیف واسیب پذیرجامعه هستند نیازمندمساعدت وکمک خیرین برای پیوند هستند.
وی اضافه کرد: تاکنون ۱۳ بیمار کلیوی درشهرستان دشتی با مساعدت خیرین پیوند شده اند.
ستوده تصریح کرد:خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۵۸۸۸۳۳۳۲بانک رفاه وشماره حساب ۲۶۲۶۰۵۰۸۹۴بانک تجارت ویا کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۵۳۲۵۰۳۴۶۳واریز کنند.
فرمانداردشتی نیزگفت:حمایت ازبیماران کلیوی که از اقشارضعیف جامعه هستنددارای اجر معنوی واخروی است وانتظار می رود که خیرین برای پیوندکلیه این بیماران همکاری بیشتری داشته باشند.
غلامرضا مهرجو به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر وامید اشاره کرد وافزود: اجرای این طرح باعث تحول اساسی در خدمات رسانی به همه بیماران بخصوص بیماران کلیوی شده است .
وی گفت: درشهرستان دشتی نیز ازمحل اجرای طرح تحول سلامت ساختمان جدید ومجهز بخش دیالیز بیمارستان زینبیه خورموج ساخته شدکه درابتدای سال جاری به بهره برداری رسید.
وی افزود: بهره برداری وتجهیز بخش مستقل دیالیز دربیمارستان موجب تسهیل وبهبود درمان ودیالیز بیماران کلیوی این شهرستان شده است.
مهرجو خواستارکمک بیشترخیرین برای تامین هزینه پیوند بیماران کلیوی این شهرستان شد.
شهرستان دشتی با ۸۰ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر