شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » مخالفت شهردار بوشهر با درخواست دستفروشان خیابان لیان

صدای بندر- شهردار بوشهر از مخالفت با درخواست دستفروشان خیابان لیان و ممنوعیت تردد خودرو در خیابان لیان خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر در ارتباط با درخواست‌های رئیس کمیسیون عمران شورا اظهار داشت: در مورد سردرب مغازه‌ها قولی به کسبه این خیابان داده شده است، اما قرار شده با آنها تعامل داشته باشیم.

میگلی‌نژاد در مورد دستفروشان این خیابان از مخالفت با درخواست دستفروشان برای یک مهلت یکماه و ممانعت جدی واحد سد معبر شهرداری با استقرار دستفروشان در این خیابان خبر داد.

شهردار بوشهر گفت: جانمایی محل استقرار جایگاه موتورسیکلت‌ها و خرید دو دستگاه ماشین برقی جهت جابه‌جایی بار کسبه و ممنوعیت تردد اتومبیل در این خیابان از برنامه‌های شهرداری بوشهر به‌شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز خواستار ساماندهی کامل خیابان لیان بوشهر شد و افزود: به اتفاق اعضای کمیسیون عمران شورا طی بازدیدی که در سطح شهر داشتیم، از خیابان لیان نیز بازدید کردیم، همچنین رعایت نکات مختلف برای ساماندهی کامل این خیابان ضروری به نظر می‌رسد.

وی با قدردانی از کسبه خیابان لیان که در مدت زمان عملیات اجرایی طرح یاد شده سختی کشیده و متحمل ضرر و زیان شده‌اند، در ارتباط با تابلو سردرب مغازه‌ها بیان کرد: در این مورد مغازه‌داران پولی پرداخت نخواهند کرد، بلکه شهردار عنوان کرده که که این کار رایگان انجام می‌شود.

اسدی ادامه داد: پیشنهاد دارم که در یک مزایده تابلو سردرب مغازه‌های این خیابان به صورت یک شکل به یکی از شرکت‌های تبلیغاتی واگذار شود؛ مطمئناً برندهای مطرحی در کشور وجود دارند که حاضر به اینگونه تبلیغات در خیابان‌ها اصلی شهر بوشهر هستند و با این اقدام هزینه‌ای نیز بر کسبه تحمیل نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: ساماندهی محل استقرار موتورسیکلت‌ها، وضعیت دستفروشان و نحوه حمل بار کسبه این خیابان از جمله مسائل مهم خیابان لیان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر