شما اینجا هستید

اخبار » باران و هوای سرد در پیش است/در بعضی نقاط استان دما به کمتر از ۵ درجه می رسد
گروه : اخبار

صدای بندر:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی به استان بوشهر در ساعت های پایانی امروز خبر می دهد.

به گزارش صدای بندر؛پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه در استان بوشهر بویژه در قسمت های شمالی و مرتفع آن بارش رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در ۴۸ ساعت آینده دمای هوا به صورت محسوس کاهش و در برخی از مناطق دمای سطح خاک به زیر پنج درجه سانتیگراد خواهد رسید.
مساعدی اضافه کرد: همچنین خلیج فارس بویژه در جنوب و مرکز استان با تلاطم شدید همراه خواهد بود و شناورهای سبک و تفریحی باید از تردد در دریا پرهیز کنند و سایر شناورها نیز برای تردد باید رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.
وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری و با وزش باد و از صبح فردا همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد بود.
مساعدی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت که در برخی از ساعت ها به ۶۰ نیز خواهد رسید.
وی بیان داشت: ارتفاع موج نیز در خلیج فارس ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر که در برخی از ساعت ها به ۲۲۰ نیز می رسد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر دیر با ۳۱ و برازجان با ۱۰ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.
وی گفت: در این مدت دیلم و برازجان با ۹۰ درصد و دیر با ۳۸ بیشتر و کمترین میزان رطوبت را داشتند.
وی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در بوشهر ۱۸ و میزان رطوبت هوا ۵۴ درصد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر