شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » فرماندار کنگان بوشهر: حضورپزشکان متخصص در دورترین نقاط کشورازبرکات دولت تدبیر وامید است

صدای بندر- فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: حضور پزشکان متخصص در دورترین نقاط کشور از برکات دولت تدبیر و امید است.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، عباس جمشیدی روزچهارشنبه درآیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: اقدامات دولت در حوزه سلامت در دو سال گذشته کم نظیر است.
وی اضافه کرد: تقویت و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از اولویت های مهم شورای سلامت در شهرستان کنگان است.
جمسیدی با اشاره به سال همدلی و همزبانی گفت: به برکت حاکم شدن فرهنگ همدلی و همزبانی در شهرستان کنگان، آینده این خطه امیدوار کننده و روشن خواهد بود.
وی ادامه داد: فلسفه مسئولیت پذیری در نظام دینی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و برخلاف دولت های گذشته، تکریم و استفاده از ظرفیت و تجربه مدیرانی که تودیع می شوند از اولویت ها و سیاستهای این دولت است.
رئیس سابق بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان پیشگام اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر بوده است.
دکتر علی راستگو افزود: دراجرای طرح توسعه این بیمارستان، شمار تخت های آن از ۹۶ به ۱۶۵ تخت افزایش یافت.
وی افزود: روزانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می کنند گفت: در سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر به بیمارستان مراجعه و پیش بینی می شود این رقم به قریب یک میلیون نفر در پایان سال جاری برسد.
راستگو کاهش میزان سزارین و افزایش زایمان طبیعی، راه اندازی سه درمانگاه تخصصی، اتاق عمل، تجهیز و توسعه و اصلاح هتلینگ بیمارستان، حذف پدیده شوم زیرمیزی، افزایش هفت برابری درآمد بیمارستان و تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان را از مهمترین اقدامات در زمان مدیریت خود عنوان کرد.
دراین آیین با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، حسن حیدری بعنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) منصوب و معرفی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر