شما اینجا هستید

اخبار » یک دیلمی دیگر در استانداری بوشهر پست گرفت
گروه : اخبار

خبربندر: با حکم استاندار بوشهر، عبدالرضا بشیری به عنوان مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور حکمی، عبدالرضا بشیری را به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب کرد.

در حکم استاندار بوشهر خطاب به مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر آمده است:

با عنایت و نظر به مراتب تعهد و تجربه، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی به پست سازمانی شماره ۱۱۰ – ۷ منصوب می‌شوید.

ضروری است با بکارگیری همه توان و ظرفیت‌ها، ضمن تعامل موثر با تمام دستگاه‌های ذیربط استان در رسیدگی، ساماندهی مسایل و مشکلات ناشی از حضور اتباع خارجی در استان و ضرورت برنامه‌ریزی جامع و همه جانبه در این خصوص و نیز پیگیری امور مربوط به بازگشت مهاجرین افغانی تدبیر و اهتمام لازم را داشته باشید.

توفیقات روزافزون شما را در راستای تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید از باریتعالی مسئلت می‌کنم.
عبدالرضا بشیری که متولد دیلم می باشد از نیروهای آموزش و پرورش است که در شبانکاره دیلم و بوشهر خدمت کرده و در سالهای اخیر نیز در اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر مشغول به خدمت بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر