شما اینجا هستید

اخبار » در آخرین شورای اداری در سال ۹۴ چه گذشت؟/فاز اول دهکده گردشگری بوشهر افتتاح می شود
گروه : اخبار

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: طبق وعده‌ای که داده شد فاز نخست دهکده گردشگری شهر بوشهر در آخرین روزهای سال ۹۴ افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبر بندر: مصطفی سالاری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: قدردانی از خانواده های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچینین ادامه دادن راه و هدف شهداء تنها برعهده بنیاد شهید نیست و همه ما باید در این راستا بنیاد شهید را همراهی کنیم.

وی با اشاره به ایجاد فضای تعاملی خوب بین مسئولان استانی در سال ۹۴ بیان کرد: همکاری و تعامل مسئولان دستگاه های اجرایی استان موجب این شد پروژه‌ها و طرح‌های بیشتری را طراحی و به سرانجام برسانیم.

استاندار بوشهر گفت: امسال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، عملیات ۸ پروژه بزرگراهی را در استان آغاز کرده که قسمتی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهبود وضعیت آب و برق و گاز در استان

سالاری در خصوص فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۴ در زمینه برق و گاز عنوان کرد: در حوزه برق پست‌های برق جدید در بوشهر راه‌اندازی شد که نوسانات و قطعی برق را به حداقل رساند و در حوزه گاز طبق وعده‌های داده شده میزان گازرسانی به ۷۰ درصد رسید.

وی از راه‌اندازی آب‌شرین‌کن شهر بوشهر تا قبل از آغاز فصل گرما خبر داد و افزود: مشکل کم‌آبی یکی از دغدغه‌های کشوری است و از نظر میزان کمبود آب استان بوشهر در راس دیگر استان ها است. چند پروژه آب‌شیرین‌کن را در استان آغاز کردیم که برخی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

افزایش سرانه ورزشی در استان

استاندار بوشهر بیان کرد: امسال در خصوص افزایش سرانه ورزشی در استان کار بزرگی با همکاری شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و ورزش و جوانان صورت گرفت که در این راستا تعداد زیادی چمن مصنوعی در فضای باز با توجه به وضعیت آب و هوایی استان راه‌اندازی شد و در تمام فصول امکان استفاده از آن وجود دارد.

سالاری اظهار داشت: اجرای طرح بوستان امید، بهداشت دهان و دندان، آب‌رسانی به عشایر و توسعه بیمارستان‌های استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۴ است.

رسیدگی جدی به مشکلات جزیره خارگ

وی با عنوان اینکه رسیدگی به مشکلات خارگ یکی از اولویت‌های ما در استان بوشهر گفت: ساماندهی وضعیت برق، آب، عمران شهری و ایاب و ذهاب از جمله عمده مشکلات مردم این جزیره است که تا چند ماه آینده رفع خواهد شد.

استاندار بوشهر با تشکر مجدد از حضور حداکثری مردم استان در انتخابات هفتم اسفند گفت: هدف ما به عنوان مسئولان برگزار کننده انتخابات رضایت مردم از سلامت و قانونمند بودن انتخابات بود که با تلاش مسئولان برگزار کننده انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها این مهم محقق شد.منبع مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر