شما اینجا هستید

اخبار » در دیلم؛عمو، برادرزاده را به قتل رساند
گروه : اخبار

خبر بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:مرد ۴۴ساله ای که بعداز ظهر امروز پس از یک مشاجره لفظی برادرزاده خود را به قتل رسانده بود یکساعت پس از قتل شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبر بندر؛سردار حیدر عباس زاده گفت:ساعت ۱۶روز جمعه پلیس از یک مورد تیرخوردگی منجر به قتل در بیمارستان دیلم مطلع و به بررسی موضوع پرداخت.
وی افزود:در تحقیقات پلیسی مشخص شد مقتول “آرمین”۱۸ساله و ساکن گناوه می باشد که از ناحیه سرو صورت با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد:مرد ۴۴ساله ای به هویت “ع”که به طرز مشکوکی در بیمارستان رفت و امد می کرد بوسیله پلیس دستگیر شد.
به گفته سردار عباس زاده :دربازرسی از خودرو این متهم یک قبضه اسلحه سوزنی کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد با ادامه تحقیقات در کلانتری متهم خودرا عموی مقتول وساکن گناوه معرفی کرد و ضمن اعتراف به قتل گفت، بمنظور شکار به همراه مقتول با یک دستگاه خودرو به بیابانهای اطراف دیلم آمدیم که پس از مشاجره و درگیری لفظی بطرف ارمین شلیک کردم.
این مقام ارشد پلیس با ابراز تاسف شدید از داغدار شدن دوخانواده ای که باهم نسبت فامیلی نزدیک داشتند بر اثر این حادثه ، اظهار داشت:عدم تحمل، صبر و بردباری در مشاجره و تصمیم گیری در هنگام عصبانیت عواقب حبران ناپذیری در پی دارد و به شهروندان توصیه می شود آستانه تحمل خودرا بالا برده و در اختلافات از خود خویشتنداری بخرج دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر