شما اینجا هستید

اخبار » تیم لیگ برتری موج بی پناه در تیران اصفهان/سوء مدیریت یا بی پولی؟/ بازیکنان موج خوابگاه هم ندارند+ تصاویر
گروه : اخبار , گزارش

خبر بندر: تیم فوتبال ساحلی موج در حالی فردا اولین دیدار خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی در تیران اصفهان برگزار می کند که بازیکنان این تیم در غیاب سرمربی خود که هم اکنون در گناوه به سر می برد. از دیشب تا ظهر امروز چهارشنبه هنوز جای مناسبی برای استراحت پیدا نکرده اند و مجبور شده اند در یک ساختمان نیمه کاره پناه بگیرند! اتفاقی که نه در شان هیچ ورزشکاری است و نه در شان مردم فرهنگی و مردم دار و متمدن و مترقی گناوه.
متاسفانه سوء مدیریت در ورزش می تواند گاهی ضربات جبران ناپذیری هم به ورزش ما و هم به شان ورزشکاران ما وارد نماید که جبرانش نیز غیر ممکن خواهد بود. وضعیت اسفناک استقرار بازیکنان تیم لیگ برتری موج در شهر تیران اصفهان که متاسفانه در فضای مجازی نیز پخش شده از این نمونه سوء مدیریت در ورزش است که بایدهر چه زودتر به آن سر و سامان داد. به همین بهانه مصاحبه ای را با سرمربی و البته مدیر تیم موج گناوه انجام دادیم تا از وضعیت تیم موج در آغاز لیگ برتر با خبر شویم.
آقای نیکو نژاد آیا شما عکس های منتشر شده در فضای مجازی از بازیکنانتان را دیده اید؟
من الان در بیمارستان یعنی محل کارم در گناوه هستم و عکس ها را ندیده ام
– شمادر کنار بازیکنانتان در اصفهان نیستید؟
نه من امروز در محل کارم بوده ام و فردا در اصفهان خواهم بود
وضعیت منتشر شده دراین عکس ها بسیار اسفناک است و نشان میدهد بازیکنان شما در یک جای مناسب اسکان ندارند؟
بله همینطور است چون ما توان اسکان تیم را در یک جای مناسب نداریم . از دیشب ساعت چهار بامداد تا ظهر امروز بازیکنان ما از داشتن یک خوابگاه محروم بودند و مجبور شدیم آنها را در یک خوابگاه در حال تعمیر اسکان دهیم. بازیکنان ما تا ظهر امروز از داشتن پتو هم برای گرم کردن خود محروم بودند!
پس چرا به اینصورت تیم را اعزام کردید؟
چون پول نداریم مجبوریم با این وضعیت در مسابقات شرکت کنیم!
– آقای نیکو نژاد شما مدیر این تیم هستید پس چرا تیم شما از داشتن امکانات اولیه نیز محروم است؟
چون مسئولین ومردم به تیم کمک نمی کنند ما نمی توانیم امکانات زیادی داشته باشیم ما نمی توانیم برای اسکان تیم بیشتر از این خرج کنیم چون هنوز نتوانسته ایم پول ورودی بازی ها را نیز اماده کنیم و بپردازیم!
-آیا قبول دارید وضعیت موجود نتیجه سوئ مدیریت خود مجموعه موج نیز هست؟ اصلا من قبول ندارم چون ما به جیبمان نگاه می کنیم و بر اساس موجودی خودمان خرج می کنیم . ما پولی نداریم که در هتل یا مسافرخانه اسکان پیدا کنیم

– شما می توانستید یک سوییت یا خانه با پول کم اجاره کنید تا بازیکنانتان اینطور اذیت نشوند؟
بله ولی متاسفانه منزل مناسب ارزانی گیر نیامد
آقای نیکو نژاد شما به عنوان سرمربی قبول ندارید که باید شان بازیکنان به عنوان یک انسان و یک ورزشکار حفظ شود پس بهتر نبود که در بازی ها شرکت نمی کردید ؟
نه! ما می خواستیم شرکت کنیم چون بازییکنان دوست دارند. بازیکنان دوست دارند خودشان در سطح ملی نشان دهند برای اینکار شرایط فوق را تحمل می کنند.
خوب اگر حرف دیگری دارید هم بفرمایید: مسئولین استان بین تیم های مرکز استان و دیگر تیم های شهرستان ها فرق می گذارند و به ما کمتر توجه می شود.

تصاویر فوق را آقای خلفی از وضعیت تیم موج در تیران اصفهان در اختیار خبر بندر قرار داده است.
IMG-20160406-WA0020IMG-20160406-WA0021IMG-20160406-WA0023IMG-20160406-WA0024

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر