شما اینجا هستید

اخبار » بازار گناوه امروز باز است
گروه : اخبار

بازار گناوه امروز باز است

خبر بندر: نماینده هیئت امناء بازار گناوه گفت: با توجه به توافقات انجام شده با مسئولین شهر، بازار گناوه امروز باز است و بازاریان در محل کارخودحضور می یابند.

به گزارش خبر بندر؛ منصور مدرسی یکی ازاعضای هیئت امناء بازار گناوه در گفتگو با خبر بندر گفت: با توجه به جلسه ای که دیشب در حضور امام جمعه و فرماندار محترم ودیگر مسئولین شهر در دفتر امام جمعه برگزار گردید تصمیم براین شد که از صبح روز دوشنبه بازار باز شود و بزرگان بازار نیز برای اینکار پیش قدم شوند.

وی با بیان اینکه بعد از عید متاسفانه لنج های  حاوی کالاهای ملوانی به علت کاهش سهمیه کالای همراه ملوان نتوانسته اند بارهای خود را در گمرک تخلیه کنند افزود: به همین علت  بازار گناوه که یکی از بزرگترین بازارهای منطقه است با کمبود شدید کالا مواجه شده و فشار زیادی به بازاریان و صاحبان کالاوارد گردیده است.

مدرسی بیان داشت: در اعتراض به مصوبه جدید گمرک و کاهش شدید سهمیه کالای همراه ملوان، چندین بار بازاریان تقاضای تعطیلی بازار را کردند که هر بار هیئت امناء بازار اینکار را نپذیرفت. و خوشبختانه با ورود مسئولین استان و شهرستان و پیگیری نمایندگان، صحبت هایی در جهت رفع این مشکل تا این هفته انجام شده بود. ولی متاسفانه با پخش پیام هایی در فضای مجازی که معلوم هم نشد از طرف کیست بازار را به طرف تعطیلی کشاندند.

عضو بازار گناوه با بیان اینکه  کرایه های چند میلیونی فشار زیادی به بازاریان می آورد افزود: نبود کالای کافی به دلیل کاهش ته لنجی و کالای همراه ملوان نیز به بازار مهم گناوه ضربه می زند.

این بازاری با اعلام اینکه اشتغال در گناوه وابسته به دریا و اجناس ملوانی است افزود: در شهرستانی که زیر ساخت فعالیت های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، ومعدنی وجود ندارد نمی توان ورود اجناس ملوانی را نیز محدود کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه  بیشتر شناورهای این شهر زیر ۲۰۰ تنی هستند و امکان فعالیت و حمل و نقل کالای تجاری برای آنها نیست، باید فضا برای ورود کالای ملوانی را برای این شناورها فراهم کرد.

وی درپایان با بیان اینکه  مسئولین شهرستان و استان همه در حال رایزنی برای حل مشکل فوق هستند افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولین گمرک کشور مشکلات آمده تا پایان این هفته مرتفع شود

  1. منصور

    👌 👌 انشاءالله که به حقشون برسند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر